Monday, October 1, 2012

Kepala bertudung tenguk bawah nya ternganga


 
 
 
Sebelum menegur orang lain, lebih baik betulkan diri sendiri dahulu. Bukan mahu mengaibkan orang didalam gambar ini cuma biarlah gambar ini menjadi pengajaran kepada orang lain.

Berpakaian tu biarlah senonoh, ingat bahawa orang lain akan tengok perkara pelik daripada perbuatan kita. Sedarlah, pakaian pendek dan mendedahkan bahagian ini bukan budaya kita.
GILA lah! takkan wanita ni tak sedar ada rasa sejuk kat punggung tu..coverlah sikit biarpun tak seksi, seksa banyak tu ada lah..

 

3 comments:

  1. anak siapalah agaknya tengah memasang lukah tu.

    ReplyDelete
  2. juboq berkorap pun nak tunjuk ka

    ReplyDelete
  3. perghhhhhhhhhh jangan bang anu arrrr nampak udah le.

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts