Monday, May 21, 2012

Kenapa jejai tinggalkan Nora Danish ?


Nora-Danish

Bajet model la bekas awek aku sorang nie..hahaha..Lagi gambar-gambar Nora Danish di bawah selepas ini. Rugi nye Jejai tinggalkan Nora Danish. Kenapa Jejai tinggalkan  Nora Danish , Macam ni pun dia boleh tinggal. Ko tanya aku ek.....jawapan dia mana aku tahu......korang tenguk gambar ini korang kan lebih hebat , korang  buat lah spekulasi sendiri. aku tak nak malassss.....
Berkaitkan gossip mengatakan  Nora adalah punca penceraian Ady Putera: Nora menjawab rengkas , Tolong jangan kaitkan saya. Saya tidak ada kena mengena dengan penceraian mereka.


Photobucket

Nora-Danish

Nora-Danish

Nora-Danish

Nora-Danish


8 comments:

  1. sama jer artis ni, ND & FS sama xde yg x kurang, masing2 handal tunjuk body.

    ReplyDelete
  2. Jangan salahkan orang....salahkan diri sendiri!

    ReplyDelete
  3. arghhh stimnyer stimmmmmm

    ReplyDelete
  4. yg lebih ngeri ader ker...yg macam baby baru lahir ker....

    ReplyDelete
  5. modal ni modal...

    ReplyDelete
  6. Apabila termeterai saja "akad nikah" bermakna suami terpaksa mengambil tanggung jawap yg selama ini dipikul oleh bapa. Tak sembahyang, dedah body dn berbagailah yg melanggar hukum agama bermakna dosanya turut dipikul oleh suami.
    Jd pd suami kat luar ini, jd pepandai nasihatkan isteri yee kalu tk mau turut memikul dosa2 isteri. Nk bini seksi bermakna TERPAKSELAH TANGGUNG SEKSA di neraka dulu..,dh settle bru bole jumpa syurga....bukan bole kautim mcm tu aje, dosa lu dosa lu, dosa gua dosa gualah....

    ReplyDelete
  7. dah jadi mak orang masih nak mcm ni...esok takut ANAK ROGOL MAK je..nauzubillah

    ReplyDelete
  8. This is a great tip particularly to those fresh to the blogosphere.
    Short but very accurate info… Many thanks for sharing this one.
    A must read article!
    Here is my webpage ... affiliate marketing for beginners

    ReplyDelete

Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts