Tuesday, October 9, 2012

Maaf lah kalau TB cakap : SENANGNYA NAK AMBIK POMPUAN DAN ROGOL KAT MALAYSIA ::

Gambar hiasan saja, bukan orang ni yang rogol dan liwat . Dia tengah pakai seluar lepas mandi aja.... yo yo yoooooo.... lah.
Maaf cakap lah gadis direntap dihentian Bas. Empat jam derita dan tersiksa , dirogol bergilir gilir. Perbuatan keji mereka turut dirakam selain mengugut jika dilaporkan ke balai polis. 

Seorang warga Myanmar menghampiri wanita berusi 28 tahun dan mengacukan parang lalu menculik gadis ini di sebuah perhentian Bas. Suspek memakai  kereta  wira.

Mangsa tidak mampu melawan di bawa ke sebuah rumah flat. Berita ini aku petik dari harian Metro. Timbalan Ketua Polis Daerah Subang  Jaya Suprintenden Tan Ah Chua berkata , bertindak berdasarkan laporan polis menahan tiga suspek. Kejadian berlaku pada jam 3 petang. ishh orang Malaysia  semua dah tidur ke ..jam 3 petang.

Persolanku : Tak ada orang ke di bas stand ? Tak ada orang ke antara perjalanan ke  rumah flat suspek, Tak ada orang ke  kat rumah Flat itu. Rumah Flat mesti banyak tingkat. 

Tak mungkin Rumah Flat ada sebiji aja rumah. Mana sekuriti , oh..tak ada sekuriti, sepanjang jalan tak jumpa polis ke??? 

Macam mana boleh colek dan Pekan bawa ke rumah kat kat pekan juga, bukan dalam hutan. 

Lagi persolan ku, Mudahnya nak colek rakyat Malaysia sekarang dan mudahnya nak rogol kat tempat yang selesa lagi rumah flat. Jom kita fikirkan lah ramai ramai....

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts