Saturday, April 7, 2012

TENTERA KITA SIAP BERAK TINGGALKAN SELUAR DALAM TENGUK TV DAN TUKAR BENDERA MALAYSIA KAT BILIK KEM KOMANDEN SINGAPORE TANPA DIKESAN - SUNGGUH MEMALUKAN DAP ??

Malu sungguh Singapore apabila Komando Malaysia menceroboh masuk  Pengkalan Udara Singapura di Bukit Batok dengan menampal Stamp Malaysia pada misil dan menukarkan bendera Singapura kepada bendera Malaysia di atas meja Pegawai Memerintah Pasukan itu di Singapura. Itu belum lagi yang  dioarng siap berak , makan minum dan tenguk TV lagi dan tinggalkan seluar dalam kotor dalam almari komanden kem berkenaan. ini yang tak dilaporkan. ha ha ha...... sombong sangat ingat mereka hebat. 

Sepatutnya Menteri Dalam Negeri juga  perlu meletakkan jawatan. PAP  punya malu tidak terkira sehingga mengarahkan DAP untuk menjatuhkan kredibiliti angkatan tentera kita pula.  TOLONG SAMPAIKAN PESAN DARI KAMI WARGA TEPAK BERSULAM KEPADA LIM KIT SIANG DAN ANWAR IBRAHIM. JANGAN INGAT TENTERA SINGAPORE HEBAT SANGAT  HINGGAKAN  KAMI TAKUT DENGAN MEREKA . JANGAN DI BANGUNKAN HARIMAU YANG SEDANG TIDUR.

 ANGKATAN TENTERA MALAYSIA: Sesuatu yang kita perlu banggakan dan Perkuatkan!

"Malaysia has quietly shown Singapore over how weak it security is. Malaysia has slapped the Singapore armed forces in ways that caused it to come unstuck. The most dramatic was when Malaysia's Commandos invaded Singapore high security air missiles base in Bukit Batok overlooking the Straits of Johore and pasted Malaysian stamps on the missiles and replaced the Singapore flag on the Commanding officer's table with the Malaysian flag. Several Singapire officers resigned oe were reassigned or demoted. The major who carried it out, who is known by his nickname, Sam , is still around and in the business"
Angkatan Tentera Malaysia mempamerkan kekuatan secara senyap apabila berjaya menceroboh Pengkalan Udara Singapura di Bukit Batok dengan menampal Stamp Malaysia pada misil dan menukarkan bendera Singapura kepada bendera Malaysia di atas meja Pegawai Memerintah Pasukan itu di Singapura.
Bangga aku mendengar apabila Singapura diceroboh oleh Pasukan Komando Malaysia yyang memang sentiasa melakukan operasi Hitam untuk memperkukuhkan ketahanan Nasional National Resilent Negara. Jikalau kita merujuk di atas laporan-laporan ketenteraan dan propaganda-propaganda yang selalu dimainkan oleh Negara SINGAPURA itu yang sentiasa mendabik dada bahawa merekalah jaguh ketenteraan di Nusantara, jangan mereka lupa bahawa Angkatan Tentera Malaysia lah MERUPAKAN pasukan pertama berjaya memusnahkan ANCAMAN KOMUNIS di dunia pada era pasca penjajah.
Tiada negara di dunia yang mampu declare bahawa mereka berjaya menghapuskan KOMUNIS kecuali PASUKAN MALAYSIA. Ia belum lagi merujuk kepada misi-misi pengaman yang disertai oleh Malaysia. Pasukan Tentera Malaysia sememangnya sentiasa digeruni dan disegani KAWAN dan LAWAN. Keberanian pasukan tentera Malaysia tidak dapat dinafikan di dalam misi menyelamat Pasukan RANGER Amerika Syarikat di Mogadishu.
Peristiwa yang meragut nyawa seorang Pasukan Tentera Malaysia dan 9 mengalami cedera yang berlaku pada 3 Oktober 1993 itu mendapat perhatian dunia apanila mereka berani bergerak ke kawasan COMBAT ZONE  dan berjaya menyelamatkan Pasukan Renjer Amerika Syarikat. Sebuah majalah di Amerika Syarikat melabelkan pasukan tentera MALAYSIA sebagai "GUN SHY", mengiktiraf Pengorbanan dan keberanian Pasukan Tentera Malaysia.
Adalah salah anggapan apabila Singapura Menganggap Pasukan Tentera Malaysia disamakan dengan Pasukan Tentera di Negara Timur Tengah yang tidak pernah atau jarang sama sekali untuk melakukan Operasi Latihan kecuali Negara IRAN. Malaysia sememangnya mempunyai kekuatan dan sejarah yang sangat cemerlang di dalam peperangan . Latihan Ketenteraan adalah amat kerap dilakukan oleh Pasukan Ketenteraan Malaysia dengan menggabungkan DARAT, LAUT DAN UDARA. Sesungguhnya, askar darat kita pernah melakukan terjunan daripada Kapal Terbang / jet Pasukan Tentera Udara dan Pasukan Elit Komando Tentera Darat bersama-sama menyelam dan menggunakan Bot-bot dan kapal laut Angkatan Laut Malaysia.
Belum menceritakan detik-detik apabila askar-askar Singapura masuk ke dalam hutan tebal di Malaysia. Sememangnya Askar Malaysia sangat suka akan HUTAN TEBAL Tropika yang akan menjadi kubu kuat ATM dan menjadi mimpi ngeri bagi pasukan darat Singapura.  Harimau mengaum di sana!
Banyak lagi kelebihan tentera Malaysia ada berbanding Singapura dengan kekuatan yang sukar diramalkan bagi pihak Malaysia yang mempunyai kekuatan Jet Pejuang F18 super-HORNET dan Sukhoi yang boleh memusnahkan Sistem Pertahanan Singapura pada bila-bila masa , sementelahah menunggu jet-jet pejuang Singapura yang diTAPAKKAN di negara-negara luar seperti di Australia, Amerika syarikat dan sebagainya....
Sesungguhnya askar-askar Singapura meskipun dilatih oleh Negara Israel , hakikatnya mereka takut Mati kerana mereka adalah YOUNG OFFICER yang tiada pengalaman peperangan. ......Berbeza dengan Malaysia....yang sanggup berkorban nyawa dan badan...Hakikatnya Singapura dipertahankan oleh Askar Melayu Diraja Malaysia, Leftenan Adnan Saidin...TAMMAT- 
lim kit siang jangan mimpi nak minta bantuan SINGAPORE.....
KAN KU PERTAHANKAN NEGARA INI DARI DIJAJAH OLEH TALI BARUT SINGAPORE IAITU DAP BABI! !!!
ALLAHUAKBAR!
GEMPUR WIRA!!!
petikan dari : myhomesoil

untuk dapatkan berita terkini dan sensasi politik tanah air jom join TB di FB , sila klik sini tekan  like.

91 comments:

  1. TENTERA MALAYSIA & KOMANDO MALAYSIA TERBAIK DIDUNIA, AKU BANGGA JD RAKYAT MALAYSIA. RASAKAN SINGAPURA, TERKEDU & MALU, JGN MENDABIK DADA SGT KATA TENTERA KAMU LEBIH BAGUS DARI TENTERA MALAYSIA, BERTEMPUR DIHUTAN KOMFOM KAMU SEMUA AKAN DIBAHAM HARIMAU MALAYA!

    ReplyDelete
  2. Caya lahhh bebrbangga aku dengan kehebatan tentera kita... Aku nak copy n paste laa benda ni tnpa ragu2 lagi..... Aauuummmmmm......

    ReplyDelete
  3. Sebagai anak Malaysia aku tumpang bangga..tahniah ATM..

    ReplyDelete
  4. bangga....sungguh bangga dgn ATM

    ReplyDelete
  5. DAP MEMANG BABI

    ReplyDelete
  6. Aku amat bangga menjd rakyat Malaysia yang mempunyai tentera yg terlatih...Jgn beri mereka mendabik dada, sebelum2 ini aku pernah mendengar cerita dr xtentera yg terlibat dlm latihan bersama Singapore, kata mereka nk menawan Singapore terlalu mudah....walaupun mereka mempunyai peralatan yg canggih...tuler sbb mereka bersungguh2 nk meletakkan kem tentera Amerika di Asia ni....ayuh maju lagi ATM demi Malysia dn rakyatnya.

    JEBAT MELAKA.

    ReplyDelete
  7. Teringin nak tengok movie2 tentang kehebatan angkatan tentera Malaysia mcm movie2 hollywood, tapi bukan dgn kualiti Gerak Khas. Biar rakyat Malaysia bukak mata, tengok siapa yang tak tido malam jaga keamanan negara dari musuh2 Malaysia. Walaupun kita tak nampak & tahu diorang buat apa, tapi kalau tak ada diorang dah lama kita hancur.

    ReplyDelete
  8. aku bangga salah satu dari angkatan tentera ...hidup atm hidup askar melayu

    ReplyDelete
  9. Singapura selalu berbangga dan angkuh dengan segala peralatan canggih ketenteraan mereka. Namun setiap kali mereka mendabik dada ... Allah sering turunkan bencana berupa penyakit berjangkit yang akan menyerang kanak-kanak dan bayi di dalam lingkungan 6 tahun ke bawah. Lihat! Begitu mudah Allah mengkifarah kafir-kafir Singapork. Korang rajin-rajin le bukak siara tv dan akhbar mereka. Dah kene bencana baru slow balik. Dan bebudak yang terlibat dengan NS sering jadikan Hutan Simpan Gunung Pulai sebagai tempat latihan lasak mereka.

    ReplyDelete
  10. tiba masa malaysia dan indonesia berkerjasama dalam bidang pertahanan. kita pun negara serumpun dengan majoriti penduduk adalah muslim. tubuhkan barisan tentera islam asia tenggara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100% sok0ng!!!!!!!

      Delete
    2. sangat setuju!!smoga semangat MALINDO mampu bcabar operasi ktnteraan negara lain!

      Delete
    3. hidup islam..allah huakbar

      Delete
  11. ATM greattt....Askar Melayu Di Raja...Rejimen tertua...Taat Setia...cogan kata!!!...hidup RAMD!!!

    UB46

    ReplyDelete
  12. sungguh bangga dgn ATM

    ReplyDelete
  13. ATM adalah BENTENG UTAMA NEGARA dan BENTENG terakhir Melayu.
    Hidup ATM....!!! Syabas ATM....!!!

    ReplyDelete
  14. tu belum lagi askar johor beraksi

    ReplyDelete
  15. Ni dah beberapa kali dah tentera kita wat mender2 macam ni... bukan sekali beb... banyak kali dah

    ReplyDelete
  16. trima kasih yg beri komen positif dp ATM ..aku berbangga kerna aku salah soerang warga ATM ..

    ReplyDelete
  17. berbekalkan slogan jihad,xda apa yg yg blh menggoncang hati kita, x akan memberi bekas akan sekalian khianat hanyalah dgn izin ALLAH.bangun, perjuangkan tanah air kita

    ReplyDelete
  18. congrats ATM!! perbanyakkan lagi latihan anda.. andalah harapan negara bg serangan dan pertahanan negara.. kami, rakyat bertindak sebagai pemangkin kemajuan di ibu kota, bandar serta luar bandar malaysia... anda pula, hutan laut dan udara lokasi permainan... sayangilah negara kita!


    HANGTUAHTHEENGINEER

    ReplyDelete
  19. kami dulu train 22nd SAS di hutan Bubu dan mereka amat respect dengan kebolehan kami. Itu pasal unit kami satu2nya unit yang di lahirkan oleh 22nd SAS di benarkan menggunakan warna sand colour di beret kami sama seperti beret 22nd SAS!
    FYW..DELTA Amerika di lahirkan oleh 22nd SAS juga.
    Hidup vat69 batch 1978-1992

    ReplyDelete
  20. Itu cuma dalam satu latihan bro. Tapi hakikatnya TDM memang hebat dalam jungle warfare. SAF kalau sampai segamat pun tak akan bertahan. Cuma kena berhati-hati dengan HIMARS & UAV diorang.

    ReplyDelete
  21. Ni aku x tipu, cerita ni ex jurulatih ****** yg cite kt aku coz aku beli rumah dia. masa tu kitaorg sembang kt restoran katanya time latihan kt hutan dgn askar spore diaorang mmg x biasa, iktiar hidup mmg x mantap compare dgn ATM dan lebih banyak duduk berbanding dgn askar kita yg kena buat mcm2 keje. pastu yg paling aku ingat sekali ex askar tu ckp, askar singapore kalu fight dlm hutan dgn kita mmg habis kita lanyak. BRAVO ATM

    ReplyDelete
  22. komando singapura cuba jadi spy dengan menyamar sebagai nelayan di selat terbrau dekat pengerang. Dengan selamabanya navy malyasia/komando pergi menjemput diaorang naik bot navy tersebut. Hantar balik dia orang semua balik ke sngapura.

    p/s: Kisah ini diceritakan sendiri oleh komando navy semasa bot2 dia orang masuk ke limbungan tempat aku bekerja dulu.

    Nampak sangat nak ceroboh Malaysia tapi tak sempat. Digagalkan oleh navy malaysia yg cekap dan pantas serta gentle!!

    ReplyDelete
  23. Singapura sebenarnya takut pada bayang2 sendiri. Kalau kita tengok sepanjang sempadan mereka dengan johor dipagar dengan pagar elektrik. perairan mereka dijaga 24jam oleh polis. keseluruhan pulau tekong juga dipagar. sedangkan malaysia tak de pun nak pagar2.polis marin malaysia pun tak la 24 jam tggu kat laut.just ronda2 je. nampak sgt mereka sbnrya takut dengan malaysia. takut malaysia dtg serang tiba2.

    Penah tahub lepas, saya bersama2 anggota komando navy membuat ujian laut (sea trial) bot2 mereka, sengaja masuk ke kawasan perairan singapura dihadapan coast guard mereka pada masa itu.
    tidak sampai 3 minit bot polis dia orang terus mengejar bot kitaorang. dan tak sampai 2 mint selepas itu sebuah helikopter diaorang datang menghampiri bot kitaorang.

    Saya menasihati komandan pasukan komando tersebut agar balik semula ke limbungan supaya tiada kejadian tidak diingini berlaku. Komandan tersebut hanya ketawa bedekah2 sambil mengatakan yg sngapura ni penakut. Saya amat kagum dengan keberanian meraka.Syabas Malaysia.

    Walaupun dia boleh rampas tanah air kita (singapura) namun dia tidak boleh rampas kedaulatan yang ada pada diri kita.

    ReplyDelete
  24. Singapura bukan penakut tapi diorang KIASU. Tapi gua respect tahap response pasukan keselamatan SAF menjaga keselamatan kawasan SG. Pak cik gua naik bot masuk 2 kaki dalam border di Selat Tebrau..x sampai 2 minit SG marine sampai. Pak Cik gua kena tangkap, interogated lepas diambil data dan dilepaskan dengan amaran.

    Kalau dinegara kita, Bayar je boleh masuk di sempadan. Kalau kantoi pun boleh bayar lagi. Kalau tak, tak kan sampai berjuta PATI dan berpuluh ribu Negro dan beratus kaki pecah rumah dari Latin Amerika. Sempadan Malaysia mudah dibolosi. Rakyat SG semuanya bekas NS dan simpanan dan beratus ribu memasuki MY. Komando SG x payah cakap. Bila ada latihan ketenteraan ATM, jumlah pelawat dari SG meningkat secara mendadak.

    Yang penting bukan sahaja pihak keselamatan bertanggung jawab, kita juga bertanggung jawab keatas keselamatan negara. Elok juga kalau KIASU...

    ReplyDelete
  25. nak join atm..huhuhu

    ReplyDelete
  26. benar singapura melebihi malaysia pada jumlah pesawat moden , benar singapura melebihi malaysia pada pemilikan jumlah senjata , ..itu benar , diakui malah oleh indonesia dan Thailand ,

    tapi dalam perang itu bukan ukuran segalanya , lihat Afghanistan ..lihat mujahideen , apakah US sehingga kini mampu menawan secara total Iraq ? bandingkan kemodenan dan kecangihan senjata dimilik US dengan gerila Iraq ?

    jika berlaku perang , singapura tak akan mampu bertahan ,sekat je air dari johor ! atau racun air ! mana singapura nak cedok air utk tempoh 2 tahun ??

    sebenarnya singapura itu takut pada bayang2 sendiri , kiasu yg melampau ! semua pihak dia syaki , semua orang disangsikan , itulah mentaliti singapura ,
    yg ada di singapura kini adalah orang asing , anak watan singapura dah lari keluar negara , cari makan negara lain ..

    singapura hanyalah titik kecil , bisa dipadamkan bila2 masa ...

    ReplyDelete
  27. HIDUP ATM ! Bangga menjadi Anak Malaysia.

    ReplyDelete
  28. wah..macam2 cerita yang ditulis diatas tentang kehebatan ATM.mungkin ada benarnya juga tetapi kita (kerajaan Malaysia) tidak akan sesekali menghebohkan segala maklumat cuma kalian diatas berhati2 ketika menulis sebab kita tidak tahu KIASU ada dimana2..

    ReplyDelete
  29. serious Meremang bulu tenguk baca.. MARI KITA SAYANGKAN DAN PERTAHANAKN KEDAULATAN NEGARA KITA.

    ReplyDelete
  30. S'pore hanya menunjukkan kekuatan melalui aset sahaja.
    Hakikatnya tentera mereka sebenarnya terlalu lemah. Cuba tgk latihan rekrut tentera muda mereka didalam TV tempohari..aku nak gelak...harapkan senjata dan pakaian sahaja yg canggih.

    Mereka tidak pernah merasai pertempuran yg sebenar, dan apa itu kematian. Dengan hanya berbangga dgn aset yg tidak dapat digunakan secara menyeluruh.

    Aku percaya mereka hanya berani bila mereka dibayangi kuasa besar. Aku cuma boleh katakan kekuatan mereka hanyalah pada Pakaian sahaja..nampak canggih..hehehe..

    Rasanya kalau bertempur semua masuk dalam kubu bawah tanah.

    ReplyDelete
  31. ATM memang the best...Aruah bapa saya seorang pegawai tentera dari Rejimen Askar Melayu DiRaja..pernak bertugas di Congo untuk PBB...dan berjuang menentang Komunis

    ReplyDelete
  32. terbaik ler tentera malaysia...ATM...

    ReplyDelete
  33. Malas nak acakap ler....
    Kalau berperang ngan Singapor nih...
    Tala ngan MLRS yg ada dah cukup dah...bagi 2 jam tak henti
    Rasanya boleh buat padang bola banyak2.

    Kapal terbang ada banyak pun nak landing kat mana?
    Kereta kebal bersepah pun rasanya leh masuk Malaysia ker?
    Baik kumpul jer la kat sana..leh buat unggun api.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelakar la lu bro..bukan setakat padang bola jer..kasi jd gurun la ...so jangan banyak sgt sgt songeh mana2 kembar PAP kat Malaysia ni yg masih hidup serta bersalah di atas keterlanjuran bangsat mereka semasa 13 Mei !!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  34. Askar rekrut sg banyak pakai cermin mata. Kalu kita confirm dh kena reject time pemilihan. Rabun pun rabun la janji ada org nk jadi askar. huhu..

    ReplyDelete
  35. Askar singapore dibesarkan di hutan batu, tiada pengalaman bermain dalam longkang parit, kolam, lumpur dan hutan.Masa tengok 'dunia' adalah semasa cuti sekolah. Itupun ramai yang alergik ngan tanah dan nyamuk.

    ReplyDelete
  36. Aku bangga dengan semua pasukan keselamatan MALAYSIA.. Kome memang tiada tolok tandingan...

    ReplyDelete
  37. Mana ada org singapura nak masuk malaysia secara haram? lain lah kalau org malaysia masuk singapura sejarah haram tu ada lah.. tu pasal pagar electril kat seluruh singapura. memang askar malaysia kuat tak di nafikan tapi kena ingat dlm tentera singapura pun ada org islam walaupun tak dipergi jawatan tinggi pun atau pun tak diberi masuk tempat sensetive tu semua tak ada masalah... bila negara singapura diceroboh oleh siapa2 pun tanpa sebar musabar anak islam singapura akan bangun dan lawan.. agama pun tak ajar kita bermusuh. Tentera udara singapura hari masuk kawasan johor tak bising pun rakyat singapura. betul ke tentera malaysia masuk bukit gombak? mungkin tahun 70an kot? indonesia punya commando kena tangkap pada awal 60an pasal meletupkan building kat singapura.. jalan atas laut east coast bro.. tak dahsyat ke tu? bukti kan bro cerita stamp and bendera tu? rasa mcm pernah dgr tapi mungkin cerita org tua2... aku memang tak sokong org tua keparat tu... tapi ni negara ku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu masa tahun awal 80an, tentera S'pore selalu traning waktu malam guna heli ceroboh kawasan estet Pengerang buat latihan landing waktu malam. Kita orang pegi curi pendanda landing heli diaorang. Kelamkabut heli tentera S'pore cari. Padan muka kalah ngan budak sekolah jerk. Sejak itu heli tentera diaorang tak ceroboh lagi.

      Delete
    2. wow.. gua cayalah orang pengerang

      Delete
  38. Lol!! And we are insecure? You guys are pathetic, kalau kentut mesti berbau. Mana bukti? Senang ditipu. Itulah Malaysia! Kan Malaysia boleh! Taik sendiri Tak dapat bersihkan nap pergi cium pantat orang lain. Fuh hebat betul cacing malaysia berjenaka! Hahhahahhahahhahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudah lah datuk nenek korg yg jual maruah pecaya sgt kt cina bangsat yg pura pura pakai songkok tu....sudahnya bagi singapore cina perintah....sekarang korg nak menyalak lebih????....dey!! cermin diri tu dulu la....setakat jawatan dlm kabinet pun takat pencacai je...ko nak sembang besar??? sedar la hakikat ko tu cume PENGEMIS DI NEGARA SENDIRI!!!

      Delete
  39. askar singapore...ramai yang GAY sebab selalu kena tangkap hisap butuh sesama mereka sendiri...tu la anwar bangga dengan askar singababi tu...DAP pulak memang dasar pengkhianat...dahlah pendatang..baik kumpul semua ahli DAP kasi halau pergi singapura....takpun halau mereka ke china balik..........woi singapore...ATM boleh serang dan tawan negara korang tak sampai 3 jam tau...jangan nak berlagak...temasik tu tanah melayu...korang pendatang dan perampas bila2 boleh kena serang dan kena halau

    ReplyDelete
  40. kita ade sukhoi yang x boleh terbang..hanya sebiji sahaja yang boleh..masa LIMA langkawi pesawat sukhoi dipinjam dari rusia..ha3..ini adalah cerita daripada technician TUDM sndri..kerana Mlysia x membeli komponen alatganti untk servis sukhoi..amat memalukan..

    ReplyDelete
  41. untuk maklumat harga sukhoi d beli kos 3.5billion...di beli dengan sistem berter tukar minyak sawit malaysia...2 billion di bayar ke rusia.1.5 billion lagi pemindahan teknologi ke malaysia...dalam erti kata lain komponen dan alat ganti akan di uruskan di malaysia...x boleh maklum banyak sebab sulit

    tq...

    ReplyDelete
  42. tu brunei bersepupu papat berlatih dgn singa pura.. lagi lak..

    ReplyDelete
  43. aku diantara anggota ATM ...terima kasih semua

    ReplyDelete
  44. SUNGAPORE ARMY NOT MEANT FOR WAR BUT FOR DEFENDS ONLY..HOW NTO GO WAR WITH NATIONAL SERVICE ARMY..NATIONAL SERVICE ALSO NOT INTERESTED TO GO FOR WAR..COS THEY ARE FORCED TO BE IN THE ARMY..SINGAPORE WILL BE DOOMED IF ATTACKED.

    ReplyDelete
  45. Kpd singamuda, kau tu memang melayu singapura yang sangat bodoh dan paling bangsat didunia,sbbnya terang2 cina kat singapork benci melayu kat sna, APE KER BODOHNYA KAU NI BEBAL , maner pilot2 melayu kat dlm SAF?, jawapannya langsung takder, semua anak2 babi haram yg jadi pilot SAF, MELAYU SINGAPURA HANYA JADI PENCACAI NAJIS JER KAT SANA,masuk tempat2 sensitif x boleh aper ke harammnya tentera melayu di singapura 2, selalu kena bodohkan ngan cina2 babi.........SEDAR DIRI KAU YG SINGAPURA CINA HARAMJADAH YG PERINTAH, BABI2 TUE X KAN PERCAYA MELAYU KAT SANA, BODOH MELAYU SINGAPURA...........JADI JILAT NAJIS ADALAH....

    ReplyDelete
  46. Melayu singapura mmg bodoh, pegang senjata x boleh tanpa kebenaran jeneral singapork, aper yg bole jadi tukang pencacai jer la.............bodoh singoprk

    ReplyDelete
  47. aku bangga dengan ATM..Sbb semangat perjuangan untuk negara malaysia..tapi ada ke generasi kita akan datang dpt buat macam ni..aku sedih smpi menitis air mata..sbb keluarga aku dari darah ATM.dari bapak aku sampai ke abang aku..tapi aku risau masa akan dtg dengan generasi baru ni..sungguh amat risau..sbb rmi generasi baru rakyat malaysia yg akan lupa diri dengan sosial zaman skrg..

    ReplyDelete
  48. tentera malaysia adalah tentera paling mantap dalam dunia,tidak boleh dipertikaikan lagi,saya sebagai generasi tua dalam ATM berharap akan ada generasi muda kita akan meneruskan perjuangan ini demi untuk negara tercinta,titiskanlah darah kita ke bumi demi untuk negara dan jangan di biarkan perbezaan fahaman politik memecah belahkan bangsa kita MALAYSIA.

    ReplyDelete
  49. realitinya..tahap keimanan anggota2 RAMD boleh dipertikai...mcm mane nk brjihad..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sdr wakil wali Selipar?

      Delete
  50. caya lah....aku bangga dengan tentera kita ...RAMD dan ATM

    ReplyDelete
  51. Kita mesti bersatu menyerang dan menawan singapura dan jadikan singapura sebagai wilayah Malaysia !!!

    ReplyDelete
  52. Sejarah tel membuktikan kekuatan Parajurit ATM Malaya yang suatu ketika dulu pernah bertempur hinggakan Singapura juga diselamatkan ole RAMD MALAYSIA.

    ReplyDelete
  53. Sejarah tel membuktikan kekuatan Parajurit ATM Malaya yang suatu ketika dulu pernah bertempur hinggakan Singapura juga diselamatkan ole RAMD MALAYSIA.

    ReplyDelete
  54. sejarah telahpun membuktikan Singapura juga dibebaskan oleh RAMD MALAYA.....apa DAP tak pernah baca sejarahkah.....macam mana nak jadi pemimpin kalau sejarah pun..G A G A L.....BAIK TEMBAK JAK....

    ReplyDelete
  55. hahaha cerita pasal ATM yg sudah basi.... kalu nak naikkan semangat patriotik pun tak payahlah nak buat khabar angin camtu... buat buruk je hubungan antara malaysia ngan singapura. lepas tu duk sebut pasal pembangkang lah, LKS plak, nampak sangat sekadar cerita karut je. mmg org mesia ni kdg2 suka buat cerita2 bodoh bangang kan...

    ReplyDelete
  56. salam semua, ATM memang diantara yg terbaik tapi tak usahlah kita mendabik dada. Bangsa kita bangsa bermaruah. Jadilah resmi padi, lagi tua lagi meluntur.Harimau melaya kan sembunyikan kuku. Bila perlu saja baru kuku tu muncul.....

    ReplyDelete
  57. Salam pada mana-mana warga ATM,

    Baik yang memegang senjata,

    Mahupun yang berada di sektor sokongan, logistik, kebajikan, pejabat serta lain-lain jabatan yang ikhlas saya tidak tahu.

    Dari hati yang tulus ikhlas,

    Dengan rasa rendah diri,

    Dari seluruh keluarga saya,

    Saya amat ber TERIMA KASIH.

    Atas segala jasa-jasa yang kalian berikan

    Dari dulu, hingga kini dan yang bakal datang,

    Dalam menjaga saya dan keluarga dan negara.



    Mohon MAAF yang tak terhingga,

    MAAF SANGAT-SANGAT

    Kerana sebelum ini saya BUTA

    Dengan pengorbanan kalian SEMUA.

    Semoga ALLAH balas segala JASA-JASA kalian

    Dengan dipermudahan urusan didunia dan di Mahsyar

    Dengan keluarga yang bermaruah

    Dengan anak-anak yang taat.



    TERIMA KASIH WARGA ATM.

    TERMA KASIH kerana menjaga KAMI.

    ReplyDelete
  58. Salam pada mana-mana warga ATM,

    Baik yang memegang senjata,

    Mahupun yang berada di sektor sokongan, logistik, kebajikan, pejabat serta lain-lain jabatan yang ikhlas saya tidak tahu.

    Dari hati yang tulus ikhlas,

    Dengan rasa rendah diri,

    Dari seluruh keluarga saya,

    Saya amat ber TERIMA KASIH.

    Atas segala jasa-jasa yang kalian berikan

    Dari dulu, hingga kini dan yang bakal datang,

    Dalam menjaga saya dan keluarga dan negara.



    Mohon MAAF yang tak terhingga,

    MAAF SANGAT-SANGAT

    Kerana sebelum ini saya BUTA

    Dengan pengorbanan kalian SEMUA.

    Semoga ALLAH balas segala JASA-JASA kalian

    Dengan dipermudahan urusan didunia dan di Mahsyar

    Dengan keluarga yang bermaruah

    Dengan anak-anak yang taat.



    TERIMA KASIH WARGA ATM.

    TERMA KASIH kerana menjaga KAMI.

    ReplyDelete
  59. Salam semua..saya amat berbangga dengan ATM dan lebih lebih lagi REGIMEN ASKAR MELAYU DIRAJA...dengar je da ada perasaan gerun,selamat itu adalah TENTERA MALAYSIA..setahu saye,kita nie adalah satu bangsa yg terhebat sebelum kedatangan ISLAM dan selepas kehadiran ISLAM..jadi pada saya semua negara tahu malaysi dan melayu nie adalah bangsa yang hebat..saya tk yakin ada negara yg nk bergurau dengan malaysia nie..kl senjatapi atau tknologi tiada,semangat bangsa terhebat tetap akn mngalir..malaysia tanah semenanjung emas untuk bangsa yg pemalu tp terhebat iaitu bngsa melayu..

    ReplyDelete
  60. FOR THOSE WHO INVADED SINGAPORE'S BKT BATUK BASE WE MALAYSIAN HARD ROCKERZ SALUTE YOU!!!!

    ReplyDelete
  61. kejadian itu diwaktu itu,ketika itu.sekarang ini bagaimana?.Apakah ATM kita masih mengekalkan skill/prestasi semakin meningkat?

    ReplyDelete
  62. Berita terbaru. Spork dipercayai mempunyai unit tentera terbaru
    - 1st indon maid battalion
    - 2nd indon maid battalion

    tugasnya utk bawak beg tempur National Service Boy diaorang. hahaha.....

    ReplyDelete
  63. tahniah kepada kerajaan BN kerana telah mengorbankan seorang askar melayu untuk menyelamatkan seorang askar US...
    tahniah sekali lagi...
    ini membuktikan kita sanggup lakukan apa sahaja supaya US berada dalam keadaan yang selamat

    ReplyDelete
  64. ATM terbaik.. singapura tu satu hari jer boleh hangus.. hantar askar wataniah jer..

    ReplyDelete
  65. bro semua X payah lah nak susah susah nak serang Singapore cukup dengan hanya kita ramai ramai tonggeng bontot kat causeway dan 2nd Link kita kasi KENTUT je dia orang pasti SURRENDER...kah ...kah...kah...tengok askar dia pun macam CLOWN..dengan cermin mata pun JADIK....keh...keh...keh...buat latihan AIR MINERAL tak lepas....Askar MINERAL WATER lah katakan.....yang melayu nya hanya jadi PAK GUARD kem saja...dulu saya KERJA d singapore dah puas tengok askar CLOWN dia orang dalam bandar buat compass march pun boley sesat camna nak masuk hutan malaysia....nak kena BAHAM HARIMAU MALAYA agaknya....OK gua chau dulu....

    ReplyDelete
  66. tentera pondan ...

    ReplyDelete
  67. Angkatan Bersenjata Malaysia memang power ! tapi menyedihkan ade jugak umat Melayu yang mempertikaikan pasukan yang jaga kedaulatan negara kita. Kita ni Malaysia, apa pon pahaman kite kene bersatu. So xdela senang-senang bangsat sekitar kita ni nak menawan Malaysia. ATM memamg superb !

    ReplyDelete
  68. ikut list globalfire.com angkatan tentera malaysia dikedudukan 25 angkatan tentera terkuat di dunia, singapore ke 41, so jadi sape yg lebih kuat , singapore aktif army cuma 75000+ je, simpanan je byk, hrp senjata canggih saje

    ReplyDelete
  69. hidup indonesia!!!

    ReplyDelete
  70. ancurkan singababilaknat,,aku dukung 100%

    ReplyDelete

  71. Teknologi Android 'bertempur' bersama tentera: Pihak tentera Amerika Syarikat telah melancarkan versi terbaru prototaip yang diberi nama Army Software Marketplace ..Baca selanjutnya...

    ReplyDelete
  72. Singapore hanya berusaha menjaga kedaulatan negranya. Mengingat mereka negara kecil yang dikelilingi Negara2 yang punya hubungan sejarah dapat dimaklumi jika mereka agak paranoid dan menumpuk kekuatan militernya.

    Suka atau tidak militer Singapore memang superior di kawasan, tp Singapore bukanlah ancaman bagi siapa2, ancaman nyata saat ini datang dari China dgn claim mereka di LCS. Beda dengan sengketa perbatasan antara negara2 tetangga yang cenderung hanya pamer otot, sengketa dengan China bisa membawa dampak yang besar bagi ekonomi dan keamanan jangka panjang, dan hal itu tidak bisa ditutupi dengan propaganda2 saja. imho

    dan terakhir saya kira keliru memandang rendah pencapaian ekonomi dan militer Singapore. Justru Malaysia [dan Indonesia:) ] harusnya terpacu agar bisa menjadi super goliath terhadap Singapore. Bisa melihat kelemahan diri adalah awal dari kemajuan sementara berpuas diri hanya akan membawa kita jalan di tempat

    ReplyDelete
  73. tak bangga sbb buat keja tak senonoh.. tapi aku bangga sebab mengajar orang2 kurang ajar yang tak sedar diri... haha aku bangga aku anak malaysia

    ReplyDelete
  74. Kami dari sabah tak bawa M16 kami bawa sumpitan dan parang tebas rumput atau sabit kelapa sawit cukuplah masuk Singapura... Konon tak sampai 3 jam tawan Malaysia.... sewaktu saya di singapork kat perkuburan kan ada hutan berlatih diatas kuburan kerana disitu saja ada hutan renik... kapus2 berkacamata bawa jungle pack kepayahan.... nak jalan disawah padi boleh kah atau nak naik bukit...........naik kapal ternbang sajalah main terjun kita pakai lastik satu satu..... kami guna sumpit beracun hehehe

    ReplyDelete
  75. gue mmg x suka DAPig dari dlu...klu dorank ckp kita rasis sebenarnya dorang lagi ultra rasis...mcm saitan...gue harap jgn diberikan kuota sertai tentera kepada orang cina...mmg sgt berbahaya...dorang ni kaum pengkhianat...

    ReplyDelete
  76. Tanpamu ATM sape la kami.besar jasamu menjaga keamanan.budimu yg ditabur menjadi benih semagat buat kami untuk terus membela bangsa melayu.setiap titisan darahmu yg menitis akan menjadi bahana si durjana keparat. TABIK SPRIIIIGG!!!!!

    ReplyDelete
  77. malai,mala,malayu,melayuOctober 25, 2013 at 6:49 PM

    kalau perang dgn spore tk payah guna ATM kot,pakai parang terbang je,pasal parang terbang boleh pilih mangsa.cri org kafir je.Kalu pakai ATM pastinya melayu spore atau orang islam kt sana terbunuh sama.Ya lah bom atau peluru mana ada mata.. mcm mna ok tk cadangan aku?

    ReplyDelete

Blog Archive

Share It

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts