Monday, October 8, 2012

Zaid Hamidi Peluk Mesra Seorang Gadis.

Sebelum ini bloggers pembangkang heboh dengan satu gambar yang menunjukkan DS Zaid Hamidi berpeluk mesra dengan seorang gadis manis dikhayalak ramai. Gambar tersebut di siarkan dalam akhbar China Press.


Walau pun mereka menimbulkan persoalan tetapi mereka turut sengaja menimbulkan persepsi kurang enak terhadap Menteri Pertahanan itu.

Akan tetapi, mereka akan pasti kecewa dengan maklumat yang MiM terima tentang gambar tersebut.


Namanya ialah Nurul Hidayah Zaid Hamidi yang selesai kursus pegawai dalam Wataniah. Daripada namanya sahaja kita boleh agak kaitannya dengan Zaid Hamidi. Beliau adalah anak sulung Menteri Pertahanan itu.

So, sebenarnya tiada isu apabila gambar di atas disiarkan dalam akhbar bahasa Cina itu. Mana ada bapa yang tidak sayang anaknya.

Yang kita tahu ialah pemimpin tertinggi pakatan pembangkang yang dianggap derhaka kepada ibu kandungnya sendiri.

Apa pun, matlamat blogger pro-pembangkang untuk mengharapkan kontroversi ke atas gambar Zaid Hamidi tidak kesampaian dan gagal!

Sumber : Dr MIM

Adoiii..Pelik pelik lah para bloggers pihak pembangkang ni. Agak agaklah kalau nak buat fitnah pun. Takkan lah bapak dia nak peluk anak dia pun tak boleh. Takkan lah pulak nak minta aku yang pergi peluk anak dia ( jangan marah ye Tok hehehe..)

Harap dengan penjelasan daripada Dr. MIM tu telah menyelesaikan segala kekusutan dan kekeliruan yang cuba ditimbulkan oleh pihak lain lebih lebih lagi saat PRU yang dah dekat sangat ni.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts