Friday, October 12, 2012

Kenapa Nik Aziz takut nak cakap spesifik Islam mana yang UMNO tolak ?? cakap lah...!!!

Nik Aziz merayu agar rakyat di negara ini yang  berbangsa Melayu dan bergaama Islam agar tidak menyokong UMNO yang menjadi tunjang belakang BN , yang jelas enggan melaksanakan Islam dalam pemerintahannya.

Katanya antara pembikinan  filem hina nabi s.a.w kita marah kerana orang Eropah bukan Islam hina nabi. Di Malaysia orang Islam sendiri yang tolak Islam.

Nik Aziz tidak berani menyebut secara  spesifik apakh yang di maksudkan sebagai UMNO tolak Islam. Adakah hanya kerana UMNO tidak melaksanakan  Hudud PAS lantas UMNO dikatakan menolak Islam ?

Masjid yang dibina oleh kerajaan , bukan kah menerima Islam ? Kokurukulum , Pendidikan Islam dan menyebar syiart Islam , bukan kah menerima Islam ? Penerapan pemerintahan di landasan Islam , bukan kah Islam??? .Menolak dan memerangi PAS yang kini memesongkan dan menyesatkan umat Islam , bukan kah Islam? 

Kenapa Nik Aziz selaku ulamak konon tidak melaksanakan Islam yang beliau maksudkan di Kelantan. Malahan apa yang di teraokan di Kelantan  juga diterapkan oleh kerajaan  Malaysia. Kalau  kapir kerajaan kapirlah juga Nik Aziz. Kenapa Nik Aziz tak melaksanakan Hudud di Kelantan??? takut dengan siapa.  Kan kita hanya takut pada Allah SWT. Laksanakan lah....Nik Aziz piun mahukan PAS ganti UMNO , makna  Nik Aziuz mahu jadi macam UMNO :::  Mana boleh PAS jadi UMNO , PAS tak Islam. oleh TB

ha


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts