Saturday, October 6, 2012

PENCACAI PR FITNAH DR MASHITAH : BENARKAH HAJI HADI ADA SKANDAL DENGAN ANAK DARA??



TAJUK ARTIKEL INI : SKANDAL MASHITAH : JIKA TENGUK URL AKAN TERPAPAR BERSETUBUH.

Presiden PAS, Tuan Guru Abdul Hadi Awang hari ini menyaman Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Mashitah Ibrahim berhubung penyiaran artikelnya yang mengandungi unsur fitnah.



Saman tersebut difailkan Setiausaha Politiknya, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar pagi tadi di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur melalui firma guaman Mazwan dan Nasar. Tuan Guru Abdul Hadi menamakan Mashitah sebagai defendan pertama dan akhbar Sinar Harian sebagai defendan kedua.
 
 Bercakap kepada pemberita, Ahmad Samsuri menyifatkan tulisan berbentuk fitnah tersebut keterlaluan dan memalukan Presiden PAS, Tuan Guru Abdul Hadi Awang.
 


"Sebelum ini kita sudah minta Mashitah dan Sinar Harian buat permohonan maaf terbuka tapi mereka tidak berbuat demikian maka kita ambil tindakan samanlah," katanya yang ditemani peguam Mazwan Johar dan Nasar Khan.
 


Sebelum ini, Shamsuri berkata pihaknya akan mendapatkan nasihat peguam sebelum satu langkah diambil berhubung tulisan tersebut.
 


Pada 2 Mac lalu, Mashitah dalam tulisannya di akhbar Sinar Harian bertajuk "Skandal seks dan krisis politik Pakatan", mengaitkan penahanan Ahli Majlis Tertinggi PKR, Badrolamin Baharon dengan beberapa skandal seks kononnya membabitkan pemimpin Pakatan Rakyat.

Dalam tulisannya, Mashitah menyebut Abdul Hadi pernah dikaitkan dengan skandal membabitkan anak dara kira-kira 10 tahun lalu dan mengambilnya sebagai isteri ketiga, bagaimanapun ia dinafikan Abdul Hadi. --- SAYA PETIK DARI :::: http://nescaffesuam.blogspot.com/2012/09/gempar-berapi-skandal-seks-dr-mashitah_20.html   
 
 
INI PANDANGAN PERIBADI TB : BAGUSLAH KALAU HJ HADI AMBIL TINDAKAN UNDANG UNDANG KERANA UNDANG UNDANG AKAN MENJAWAB SAMA ADA DR MASHITAH MEMBUAT FITNAH ATAU BERKATA BENAR DAN SELAGI IANYA TIDAK LAGI TERJAWAB KITA TIDAK BOLEH MENUDUH  DR MASHITAH MENABUR FITNAH. BENARKAN ISTERI KETIGA HAJI HADI ANAK DARA ? APAKAH  ISTERI KETIGA  HJ HADI  MEMANGNYA BERSTATUS  ANAK DARA KETIKA  HJ HADI MENGHAWININYA ??

PALING BURUK PERANGAI ADALAH PENCACAI YANG KEPINGIN  NAK TULIS  SKANDAL DR MASHITAH SEDANGKAN  DR MASHITAH BEGITU INTIM DENGAN SUAMINYA. PENCACI NESCAFFESUAM ADALAH CONTOH ORANG ISLAM PAS YANG KUAT BUAT FITNAH. KEPADA BLOGGERS NESCAFEE SIAM , MANA SKANDAL MASHITAH.

KITA TUNGGU DAN LIHAT SAMAN HJ HADI , JANGAN JADI ANWAR SUDHA LAH SAAT AKHIR TARIK SAMAN TAKUT KENA TELANJANG DI MAHKAMAH.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts