Monday, October 29, 2012

KORANG YANG SYOK NGAN NEELOFA SIMPAN SAJA LAH HASRAT KORANG : BACA INI !!!

Neelofa mengakui dia cukup tertekan dengan kisah hubungannya dengan Hans Isaac, ekoran kenyatan Hans baru-baru ini yang menyatakan hubungan mereka semakin serius.

Walaupun dikatakan sedang hangat menjalin hubungan cinta,  bagi mengelakkan tekanan, dia tidak mahu membuat sebarang ulasan mengenai status hubungannya dengan Hans buat masa sekarang.
"Kenyataan Hans yang mengatakan kami sedang berkawan serius telah mengundang situasi tidak terkawal ke atas diri saya. Sebab itu, maaflah, saya tidak boleh komen apa-apa lagi, tolonglah faham" katanya.
"Saya tidak boleh kata ya atau tidak. Itu saja, saya tak mahu mengusutkan lagi keadaan. Saya rasa soal hubungan kami, lebih baik tanya dia saja. Biar dia jawab, sebab dia di pihak lelaki," katanya.-Via

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts