Sunday, October 21, 2012

Rozita Che Wan Nafi Berbogel, Akui Ada ‘Pondan’ Menyerupai Dirinya!

KUALA LUMPUR – Aktres Rozita Che Wan terkejut apabila ditanya mengenai gambar yang disiarkan portal murai.com.my ini.

 Malah, pelakon Kiah Pekasam itu menafikan sekeras-kerasnya bahawa wanita di dalam foto berkenaan adalah dia.

 “Saya tidak pernah bervideo chat. Saya pun tak tahu apakah itu video chat atau webcam. “Saya sendiri tak tahu sama ada telefon saya boleh berbuat sebegitu atau tidak.

 “Jadi, terus-terang, saya tidak pernah berbuat perbuatan terkutuk seperti ini. “Apatah lagi untuk mengaku bahawa gambar itu adalah gambar saya.

 “Saya sendiri tidak pernah melihat gambar yang dimaksudkan itu. Inilah pertama kali saya mendengarnya. “Lagipun pula, saya bukan muda lagi nak buat perkara sedemikian. Takkanlah saya sanggup nak buat benda seperti ini,” katanya ketika dihubungi murai.com.my.

 Meneruskan penjelasan kepada murai.com.my, Rozita memberitahu gambar itu bukannya menggunakan teknik super impose kerana berkemungkinan besar ia adalah individu yang menyerupai wajahnya.

 “Mungkin pelanduk dua serupa. Sekarang ini pun, saya difahamkan ramai wanita dan pondan menyerupai wajah saya.

 “Sekali lagi, saya ingin memberitahu itu bukan gambar saya. Apapun, gambar ini disebarkan berkemungkinan besar ada pihak yang cemburu dan cuba menjatuhkan kerjaya saya.

 “Apapun, terima kasih kerana memberitahu saya tentang hal ini untuk mengesahkannya.

Ingat! Itu bukanlah diri saya ya,” jelasnya.

 Difahamkan, gambar tersebut telah pun disiarkan disebuah laman blog pada awal tahun 2012. Malah, wanita yang berada didalam gambar tersebut telah menjadi pujaan ramai kerana wajahnya menyerupai Rozita Che Wan.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts