Saturday, October 6, 2012

ADUYAI BERAPA PULA RIZAL HASHIM SAMAN AKU NIH...

Rizal Hashim  baju biru .
Bila aku browse  blog aku untuk membaca pautan  yang aku pautkan aku terperanjat juga  apabila  ke pautan  Rizal Hashim (Malaysian sport the loose cannon) tenguk sini. Apa hal pula si Rizal ni siarkan gambar aku ini. OH..SAMAN .....

Betul apa yang Rizal katakan . Pengamal blogging dan penulisan dahulu amat berbeza dengan mereka yang membaca dan mengamalkan media baru sekarang.  Saman dan ada yang bertumbuk dan ada yang memaki hamun dan lain lain. Lebih lebih lagi yang mahu rebut kasih sayang. Kami dulu balun membalun tetapi bila sampai waktu kami berjumpan kami boleh duduk minum bersama. Saya juga pernah balun bloggers pembangkang tetapi ada kala bila berjumpa di gerai gerai kami boleh duduk minum bersama.

Betul lah aku ada balun si Rizal ni dulu. ha ha ha  , Tapi itulah masa berlalu zaman berubah.  Keadaan tidak sama lagi. Tak kan  kita  mahu hidup di masa dan zaman yang lampau. Gambar ini adalah gambar diambil ketika kami bertemu di Stadium Paroi. (zaman lain)

Bagi aku apa yang Rizal tulis di sini amat menarik dan aku nampak lojiknya. Nak saman apa Dato' ... anggaplah satu teguran. Bukanlah sukan kita berjaya sangat. Sebelum aku disaman baiuklah korang baca saja topik menarik Rizal (The Malaysian Loose canon) klik sini kalau korang nak tahu Rizal ni kawan baik Sajahan. : )) Rizal ko ingat tak ko ngan Zukri Velentino kutuk aku. Zukri ingat aku tak tahu dia kutuk aku. ha ha ha  biarkan lah hak dia pertahankan kawan dia (ko lah)


1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts