Tuesday, October 9, 2012

ITU HAK M NASIR UNTUK SOKONG KEADILAN :: ??

Sibuk diperkatakan M Nasir sokong Keadilan dan TB juga sudah tonton video klip  Youtube Panji Keadilan. Memang sah M Nasir sokong  Keadilan. Jika  Dato' M Nasir ini mahu aktif  dalam  politik pula dengan  parti Keadilan, tak apa . Malaysia demokrasi.

 Parti Keadilan Rakyat (PKR) menerusi akaun Youtube Azmin Ali telah memuat naik sebuah video bagi lagu berjudul Panji Keadilan yang dinyanyikan oleh M. Nasir.

Walaupun tidak dinyatakan pada penerangan video, ianya jelas merupakan suara ikonik M. Nasir serta lagu tersebut dicipta oleh Buddhi Hekayat, rakan kepada pencipta bagi lagu Awan Nano.

Walaupun ada yang berkata ini hanya projek seni beliau , namun sukar bagi seseorang artis jika benar benar tidak terlibat mahu mengendali projek seperti ini.amun kita ytidak perlu hairan dengan M Nasir. Dia juga pernah kecoh satu masa dahulu sehingga terpaksa membawa anak untuk meimnta  maaf.

Cuma bila anda tidak dilayan nanti jangan lah persalahkan kerajaan pula dan jika bersedia lah  menerima serangan bloggers kerana , biasa lah ..... nak masuk politik kena lah hadapi ini semua.

5 comments:

  1. Heboh sangat M.Nasir nyanyi utk PKR pasaipa? Kalau dia nyanyi utk UMNO sah takde jadi camni...

    Ini la tanda2 UMNO semakin nazak....INI KALI LAH!

    TUMBANG UMNO!

    ReplyDelete
  2. in your dream babe!! puak pakatun meroyan konon rakyat sokong depa..huhu...pirrah mabukkk

    ReplyDelete
  3. Pergi la mampus,byk kali artis2 berlakon cerita bersih ,itu la,ini la,Anuar Al-Jubur la,tu tak pulak korang fikir,ni baru nyanyi lagu je,kutuk UMporNo pon xde,nak bising kenapa ?

    ReplyDelete
  4. Kecoohh la org mlaysia nie..aku pon xtahu di mana nya trletak demokrasi tu.?kata bebas pilih sape2 nie m nasir nyanyi skit dh kecoh..abis yg tomok nyanyi lagu untuk krajaan tu bleh plak..demokrasi taik kucing la.!!!pegi fuck la umno siaall nie..

    ReplyDelete
  5. Demokrasi taik kucing.!!fuck gila umno.????

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts