Thursday, October 25, 2012

Khalid Gagap kaki kencing..

Tak ada mana bagus sangat kerajaan Pakatan Rakyat ini. Semua ular tembaga dalam kerajaan baru ini. Projek penyaluran elektrik ysng dibantah penduduk taman Connaught. Ceras diluluskan kerajaan Pakatan Rakyat bukan kerajaan Barisan Nasional

Pengerusi MCA Bahagian Bandar Tun Razak . Cheiw Lian Keng, berkata projek itu diluluskan Majlis Tindakan Ekonomi Selangor. (MTES) yang dipengerusikan oleh menteri besar Selangor.
Khalid Ibrahim.katanya, Khalid Ibrahim Ahli Parlimen Bandar Tun Razak jelas berbohong kepada warga kota yang membantah projek ini dengan menyalahkan BN dudulu yang meluluskan.

BN sebenarnya tidak terbabit meluluskan dam kami menafikan sekeras kerasnya. jelas beliau lagi.Apa sudah jadi dengan MB Selangor yang kuat menipu ini.

Sementara itu seramai 362 peneroka FELDA Sungai Buaya, Hulu Selangor,menuntut kerajaan memulangkan tanah yang dirampss bagi membolehkan tanah rancangan berkenaan dinajukan."Kami bukan tak mahu bayar cukai,kalau sudah lama tertunggak kami minta bayar ansur -ansur, kami rakyat biasa, orang susah.kata Abu Hassan Mohd Sidik. wakil penduduk.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts