Thursday, October 11, 2012

VIDEO WANITA CINA HINA MELAYU DI BANGUNAN UMNO PWTC : KURANG AJAR

9 comments:

  1. HUIII,,,,, kurang asam pompuan ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. PROVOKASI KIASU! SUNDAL UPAHAN.....

      Delete
  2. Inilah Cina jenis macam Amy Cheong yang kecoh di Singapura setelah menghina orang Melayu.

    Amy Cheong lahir di Malaysia kemudian berhijrah ke Australia. Belajar di sana.

    Kemudian bekerja di Singapura sebagai Deputy Director NTUC (Macam MTUC) di Malaysia.

    Sampai Singapura pun buat perangai anjing macam di Malaysia. Terus kena pecat dalam 12 jam kenyataannya menghina dan maki hamun Melayu. Sekarang siasatan Polis Singapura sedang berjalan di bawah akta hasutan Singapura.

    China binatang macam ni bersepah di Malaysia. Kita dah jadi pengekspot. Apa lah sangat teruknya BN selama 55 tahun. Orang tak reti bersyukur kerana tiada pegangan ugama. Samalah macam PAS juga.

    ReplyDelete
  3. klau ader kat stu mati cina Dapigs lahanat ni aku kejekan....

    ReplyDelete
  4. Jangan sampai betina cina tu kencing kat muka kita baru kita nak bersilat terpekik terlolong.....Tak guna kita melayan manusia yang tidak menjunjung langit dimana buminya dipijak...Mengapa diiring macam terhormat sangat betina tu...halau dengan penyapu saja...atau penendang saja...

    ReplyDelete
  5. Renungkanlah bangsa ku..jika kita tidak bersatu kita akan jadi lemah.

    ReplyDelete
  6. Inilah contoh produk hasutan pembangkang. Jika difikirkan tulisan yang dia lekatkan pada kemeja T-nya - apalah saja isu itu pada dia ni? Sememangnyakah dia nak membela sultan-sultan? Waktu isu tersebut dia masih berhingus lagi. Kenapa dia membeci sangat UMNO? Cuba soal dia habis-habisan. Jawapannya akan menjadi tak rasional. Ini sebab 'perjuangan' dia ni tidak tulen. Dia di-'brain washed'! UMNO adalah satu-satunya
    benteng orang Melayu. Bahkan UMNO-lah benteng terakhir! Bukan PAS. Apatah lagi PKR! UMNO bukan saja mempertahankan hak Melayu; hak Bumiputra Sabah & Sarawak juga. Tengoklah di Sabah - ketara sekali. Pimpinan UMNO sanggub mengubah dan mengguban perlembagaan parti hanya untuk membolehkan Bumiputra bukan Islam untuk menjadi ahli. Sebab itulah UMNO dibenci dan dirancang untuk dihancur. Bila UMNO hancur jadilah Melayu serta Bumiputra sebagai kata perpatah: "Kapal pecah yu kinyang".

    ReplyDelete
  7. Aduiiiii....memang sakit hati aku....tapi nak buat apa....kita hanya mampu melihat sahaja....

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts