Thursday, October 25, 2012

Terima Kasih Semua.Selamat Hari Raya Qurban.

Alhamdulillah. hari ini aku dibenarkan untuk "discharge" dari Ampang Puteri kerana kini keadaan aku bertambah baik.Esok dapatlah aku berhari raya bersama keluarga. Terima Kasih kepada teman teman yang telah mendoakan semogs Allah SWT sahaja yang akan membalas jasa baik kalian.Terima kasih pada sahabat yang datang menziarahi.

Sebenarnya saya jga tidak mahu menyusahkan sahabat dan tidak memberikan lokasi sebenar di mana saya dirawat. Atas nasihat tuan doktor saya akan berihat selama seminggu.KESEMPATAN ini aku mahu mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha kepada semua sahabat dan seluruh kaum Muslimin di  mana juga anda berada. Ikhlas dari Tb sekeluarga.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts