Thursday, October 4, 2012

Kalau Korang tak boleh tidur tenguk lah gambar ini : Nak sangat curi ambil gambar , nah ko.... ambil lah...

 
Menurut sumber (ditranslate dari bahasa Mandarin), tuan punya kamera ini baru sahaja membeli kamera baru. Niatnya hanya mahu mencuba kamera tersebut, di zoom kepada lelaki yang berada diluar rumah bertemu dengan seorang wanita yang berpakaian seperti baju tidur.
Apa yang memeranjatkan, wanita berkenaan naik marah apabila mendapat tahu gambarnya diambil dan bertindak membuka pakaian menampakkan bahagian buah dadanya.
Lihat gambar dibawah..








Opss! ambil gambar pun boleh berdarah hidung kalau macam ni..nah, ambik kau ! siapa suruh suka hati snap gambar anak dara orang..kan dah dapat 'percuma' tu..haha..

3 comments:

  1. klu da wat perangai cmtu, tu bkn anak dara lg bro....hahaha...klu ye pun geram org amek gmbr, jgn sampai cmtu...kn da org Malaysia pn dapat tgk....haha

    ReplyDelete
  2. Apa susah,upload ke Youtube je...

    ReplyDelete
  3. murahnyer rezeki si jurugambar..ahaksssss

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts