Monday, September 3, 2012

Siapa Bekas pemimpin UMNO berniat jahat ?

1.Aku mahu mempersoalkan mengenai sikap seorang bekas exco kerajaan negeri , Negeri Sembilan yang telah berniat jahat baru baru ini dengan sengaja untuk menjatuhkan kepimpinan Menteri Besar Negeri Sembilan dengan sengaja mengeluarkan tohmahan dan fitnah terhadap MB di media baru milik pembangkang.

2.Apakah ini satu nilai nilai murni dan bijak selaku seorang bekas pemimpin dan juga bekas ADUN dan juga EXCO negeri apabila sengaja tanpa memperdulikan imej parti , imej pemimpin dan juga imej dirinya sendiri selaku pemimpin.

 3.Pemimpin vetran ini yang suda kaya raya yang mempunyai sebuah rumah Istana yang besar disebuah pekan di Negeri Sembilan adalah merupakan bekas seorang wakil rakyat exco dan juga bekas Ketua Bahagian. Nama beliau tercicir pada PRU 12 yang lalu dan digantikan dengan seorang pemimpin Muda .

 4. Sikap pemimpin ini menyiarkan beberapa artikel yang cuba melagakan pemimpin Besar negeri Sembilan yang melibatkan nama nama seperti Isa Samad dan Hasan Malik. Beliau juga mengaitkan veteran UMNO yang kononnya tidak akan mengundi BN jika PM mengekalkan Menter Besar yang sedia ada ini.

 5. Beberapa pemimpin Veteran UMNO yang diketemui berkata kenyataan bekas pemimpin ini tidak mewakili ahli ahli vetern UMNO Negeri Sembilan dan ianya hanyalah merupakan serangan peribadi bekas pemimpin ini.

 6. Beberapa ahli UMNO akar umbi yang diketemui juga turut mengecam perbuatan ahli veteran UMNO Negeri Sembilan ini. Kata mereka , "Beliau ingin kembali kerana tak puas lagi mengumpul harta dan gila kuasa. "Beliau jadi meroyan kerana beliau pernah berakata bahawa beliau lah yang layak menjadi MB bukan , Mohamad Hasan. Beliau terperanjat bila Mohamad Hasan diumumkan sebagai MB oleh PM menggantikan Isa"
 
7. Layak ke dia jadi MB. JABATAN YANG DIJAGA PUN CELARU  DAN TERPAKSA DI TUKARKAN UNTUK SELAMAT KAN JABATAN ITU, MACAM MANA NAK JADI MB ????
 
8. Apa yang dilakukan oleh beks pemimpin veteran ini sebenarnya  menyalahi undang undang dan juga menyalah  etika bloggers Pro UMNO apabila dia cuba memburukkan pemimpin UMNO sedangkan dia adalah seorang pemimpin UMNO .
:TB

5 comments:

  1. rasi zainudin ke?soklan je

    ReplyDelete
  2. Ontah tapi macam dio yo.. dio yang siarkan berita fitnah terhadap MB di Freemalaysian insiders.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau benar dia kita kena singkir dan bangun lah ahli UMNO, buat laporan kpd badan disiplin UMNO Pusat.

      Delete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts