Saturday, September 22, 2012

PENCACAI PAS MILO SUAM - BERDEMO DIMANA TAK PENTING ASALKAN PESANAN SAMPAI - DEMO DEPAN KEDUTAAN KOSONG BUAT APA????

Pencacai pembangkang  semalam sakit hati dengan Pemuda UMNO kerana berjaya menawan masjid  Jamek dengan hampir 3000 orang yang berdemo membantah film filem anti-Islam, "Inocence of Muslim" 

Katanya pemuda  memijak macik nasi lemak di Kampung Baru. Sebenarnya pemuda berdemo dengan aman dan busnies mak cik nasi lemak bertambah semalam apabila ramai yang makan di tengah hari di kempung baru.

Tb juga turut makan di Kampung baru semalam. katanya lagi Pemuda semalam bukan hentam pasal film itu tapi hentam DAP. Betullah sambil hentam film itu kita hentam juga orang yang hina kita kerana menghentam film berkenaan. Kenapa Milo Suam pertahankan DAPig yang hentam orang Islam yang pertahanakan Islam dan bukan memberi sokongan kepada orang Islam berkenaan.

PATUTNYA MILO SUAM HENTAM LAH DAPig , tapi tuh lah tak ada anu kan,.Sama lah macam pok Nik, mana berani hentam . DEPAN MATA YANG HINA ISLAM PUN TAK BERANI HENTAM , HENTAM BALIK ORANG YANG BELA ISLAM. SAMALAH PAS DENGAN DAPig.ITULAH ORANG KATA UNDI PAS SAMA MACAM UNDI DAPig.

Kenapa PAS enggan bersama pemuda UMNO semalam berdemo??? PAS selalu mahu jadi hero dan tak mahu UMNO yang kehadapan membela Islam. Namun mereka lupa bahawa UMNO sudah lama membela Islam dan akan terus membela Islam.

Kata Milo Suam kenapa Pemuda UMNO Kenapa tak berdemonstrasi di Kedutaan Amerika. Tempat tak penting untuk tunjuk bantahan. Kalau demo kat kedutaan kosong buat apa, Sama juga yang penting PESANAN SAMPAI. WALAU DIMANA SEKALI PUN. 

KENAPA PAS TAK TANYA  MANA  MELAYU ISLAM PKR DAN MANA ANWAR IBRAHIM???? TB AKAN TULIS ISU INI DALAM TULISAN YANG LAIN. IANYA MENARIK DARI MULUT KETUA PEMUDA PAS BAHAGIAN. Oleh TepakBersulam.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts