Thursday, September 13, 2012

Bulan Merdeka Bulan malang bagi Anwar :: Rafizi perlu divert isu untuk selamatkan Nuar !!

Gambar sebenar yang belum diedit.
Sorry salah gambar , gambar yang  sudah di edit,
Ada saja yang tak kena dengan setiap perancangan yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim. Mungkin Allah SWT tidak merestui dan segala apa yang dirancangnya selalu berselindungkan dari niat niat yang  jahat.

Jelajah Merdeka sudah berjalan lancar dengan penipuan untuk  mencari simpati Bas kena baling dengan cat. Namun di akhir akhir jelajah , peristiwa bodyguard  Nuar mengacukan pistol kepada awam telah merosakkan semuanya . Jelajah merdeka gagal hanya kerana isu bodyguard Anwar yang mengacukan pistol.

Anak sungguh berang dengan kejadian ini walaupun apa juga alasan nya Jelajah Merdeka Anwar gagal dan gimmik Bas tidak berjaya. Sebelum itu Anwar juga telah diaibkan dengan ungkapan kononnya  mahu jadi Presiden Malaysia apabila Khalid Gagap tidak mengundang DYYM Sultan Selangor ke majlis perbarisan Merdeka. Pendek kata apa yang Anwar buat semuanya tak kena. Anwar berdiri tegak prisis seorang Presiden dengan tidak mengangkat tangan apabila lafaz  rukun negara dibaca. Koninnya Anwar ini mahukan negara sendiri dan semuanya akan diganti.

Rakyat mengutuk tindakan Khalid dan Anwar kerana menegenapikan  DYMM Sultan Selangor khususnya rakyat negeri Selangor. Belum lagi dengan isu isu kegagalan pemimpin PKR khususnya di Selangor dan juga  isu Talam yang belum selesai . Anwar pening apabila  Noh Omar  terus menekan Khalid.  

Bukan Merdeka adalah buan yang tidak baik bagi Anwar, semua kempennya memakan diri.Jika ini berlaku , biasalah  Rafizi perlu mencari sesuatu untuk "divert" tanggapan rakyat , Rafizi ditugaskan untuk memutar beliatkan cerita , dan kita tunggu apa yang akan diputarkan oleh Rafizi kali ini untuk menyelamatkan bos nya.
Oleh : TB

1 comment:

  1. boss admin TB...banyak sangat le kesalahan ejaan..minta tuan TB edit dulu ayat baru submit komen sebab mengganggu bacaan hamba ni...ni teguran ikhlas tau..hehe

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts