Sunday, September 16, 2012

WANITA PALING CANTIK DI CINA : APA KATA THIAN CHUA : 3 GAMBAR GILERRR LAH BEB..



Banyak orang kata kecantikan sifatnya relatif. Pendapat ini rupanya tidak dipersetujui media massa China.
Model bernama Ai Shangzhen disebut-sebut mempunyai kecantikan yang sempurna seantero China. Pendapat ini merujuk kajian terperinci dengan meneliti saiz wajah dan tubuh gadis itu.
Laman divaasia.com melaporkan, Selasa (15/5), beberapa media infotainment China memetik data tubuh gadis 24 tahun ini. Hasilnya, wajahnya yang simetri dianggap ideal. Tinggi badannya 1.8 meter makin sempurna kerana ditunjang lingkar badan 90-60-90.
Shangzhen kini menjalani kerjaya sebagai Hos Rancangan televisyen dan pelakon. Perempuan dari Provinsi Chongqing ini sejak dua tahun terakhir malang melintang di industri permodelan Hong Kong.
Tersangat sempurnanya, banyak pihak menuding Shangzhen menjalani pembedahan plastik. Dia menilai orang yang menuduh demikian harus bertemu orang tuanya. “Para penuding harus melihat kedua-dua orang tua saya supaya tahu keaslian wajah ini,” ujar dia.
Perempuan lulusan Universiti Wuhan ini bahkan malu dengan keadaan tubuhnya. Shangzen mengaku sejak remaja merasa minder kerana mempunyai tubuh yang terlalu tinggi.
Toh, tuntutan kecantikan sempurna yang disebut-sebut media China tidak terlalu benar. Shangzhen nyatanya cuma jadi juara dua dalam pertandingan kecantikan Miss China pada 2008.


2 comments:

  1. Memang cantik!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Mencari wanita paling cantik disyurga. Waallahu aalam.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts