Thursday, September 20, 2012

Wanita KEADILAN perkenal agenda Hormat Wanita : Selama ini tak hormat.

dulu asyik ingat  wanita ini aja....sekarang baru sibuk nak ingat wanita.
Anwar terpaksa masuk campur dalam agenda wanita dan sebelum ditempelak dia sempat tempelak Najib dulu dan kata  ada yang tak betul apabila  menteri lelaki jadi menteri perempuan. Memanglah tak kena kalau lelaki nak jadi perempuan tapi kalau nak jaga hal ehwal perempuan tak salah. Suami pun jaga hal ehwal lelaki.

 Go head go stan.depan belakang sama rasa.

Tak payah lah hina  orang kalau  mahu buat kerja Wanita buat saja lah sebaba Wanita  Keadilan  "Failed" walaupun presiden nya wanita. Tapi tugas Presiden hanya berlakon untuk mempertahankan laki.
Anwar patut risau kerana  wanita PKR gagal sebab tidak banyak  program untuk  wanita melainkan porgram untuk jaga wanita ytua yang kena tuduh kes liwat itu saja. Wan Azizah selaku Presiden juga tka  pedulikan wanita . Wanita lebih rela berada  dalam Wanita UMNO atau muslimah PAS .

Apa jadi dengan Seri Kandi yang diketui oleh Nurul Izzah, Ini jelas mebuktikan bahawa wanita muda dan wanita tolak PKR. Nurul sibuk dengan cari jam "Omega :" bapanya dan menjadi bayang Thian Chua. Mana ada Thian Chua di situ ada Nurul. Mana ada  Seorang pun Seri Kandi yang ikut Nurul. Mana tahu hormat wanita. Sekarang baru sibuk nak hormat wanita. Sudah terlambat bro...oleh : TepakBersulam

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts