Wednesday, September 12, 2012

NASHARUDDIN LEMPANG NIK AZIZ DAN SUMBAT MULUT CELUPARNYA DENGAN KAIN BURUK : NIK AZIZ TERUS BISU

AKU PETIK DARI SEBUAH BLOG PEMBANGKANG DAN ULAS,

Malaysiakini melaporkan:
PAS hari ini memperjelaskan tindakan Majlis Syura tidak membincangkan kontroversi sekitar bekas timbalannya Nasharudin Mat Isa atas prinsip "sabahat" tidak harus dilayan seperti musuh.   - TB Tanya : kenapa Hasan Ali dilayan seperti musuh ??? PAS dah takut. Krisis Hasan Ali sudah banyak menajar PAS apabila ramai umat yang benar benar cintakan Islam tinggalkan PAS. Kalau ada lagi pemimpin PAS yang bangun menentang PAS yang jauh terpesong sekarang PAS tak berani nak sentuh dah,, PAS NI KAN KUDA KAYU SEBUAH PARTI POLITIK YANG  MAHUKAN PENYOKONG SAJA BUKAN PERJUANGKAN ISLAM.

"Janganlah kemarahan kamu kepada sahabatmu menyamai kemarahanmu pada musuhmu, kerana kemarahan kepada sahabat kerana kecintaan kamu kepadanya, sedangkan kemarahan kamu kepada musuhmu adalah kerana kemurkaan Allah kepadanya. - TB Sebenarnya PAS dah takut, masa dengan hasan ali , [unyalha marah bila Hasan Ali marah balik lintang pukang PAS.
"Lantaran itu, menghadapi kesilapan sahabat tentulah tidak sama kaedahnya menghadapi musuh. TB BARU PAS TAHU NASIB DAN SEDAR DIA SALAH

"Perasaan kita turut berubah dan seluruh citarasa akan berbeza," kata ketua penerangannya Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man. - Mkini.
Al-Quran Miracle 22 dalam 1 mudah, sahih dan komprehensif, Penawar Segala Penyakit !!!!
Dapatkan buku-buku yang bermanfaat dalam mendidik jiwa di sini !!! 
Madu Tualang Asli. 1KG RM60 sahaja. Hubungi PakDin 019-3471001
Dalam isu tindakan Majlis Syura' ke atas Ust Nasha yang 'berijtihad'  langsung tak bincang isu Ust Nasha dalam menyuarat Majlis Syura' pada Ahad lepas, aku cuba untuk wala' dan thiqah dengan tindakan Majlis Syura' tu.

Walaupun tahap wala' dan thiqah aku dengan beberapa pimpinan tertinggi PAS dari segi politik semakin menipis tapi dengan institusi Majlis Syura' aku cuba untuk terus kekalkan thiqah dan wala' aku pada tahap tertinggi.
Memang mungkin ada betulnya kalau ada yang berpendapat keputusan Majlsi Syura' tu ditentukan oleh beberapa orang pimpinan tertinggi PAS tersebut tapi pada aku Majlis Syura' tu sebagai satu entiti ada geruh tersendiri.

Aku amat-amat yakin Majlis Syura' sebagai entiti tertinggi dalam parti ada geruh tersendiri yang melangkaui kehendak dan perancangan peribadi ahli Majlis Syura'.

Aku cukup tertarik dengan mantiq 'sahabat' yang Majlis Syura guna. Cumanya aku harap Majlis Syura' dah ambil kira realiti sejarah yang ramai tokoh besar yang tak mampu dikalahkan oleh musuh kecuali dengan kerjasama orang dalam.

Apa pun, aku harap Majlis Syura' dah ambil sama perhitungan politik masa buat 'ijtihad' tu.

Aku harap-harap sangat 'sahabat' PAS tu tak tikan PAS dari belakang disaat-saat kritikal masa kempen PRU13 nanti.
TB : PAS BARU TAHU LANGIT TINGGI ATAU RENDAH BILA USTAZ NASHARUDDIN LEMPANG  NAIK AZIZ DAN NIK AZIZ TAK BOLEH BUAT APA APA KALI INI. MULUT CELUPAR NIK AZIZ JUGA DISUMBAT OLEH USTAZ NASAHARUDDIN DENGAN KAIN BURUK.

1 comment:

  1. DEMAM PANAS DIA BELUM SEMBUH PASAL TU DIA CAKAP MERAPU AJE.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts