Sunday, September 23, 2012

Aku Makan sini : Nasi Ayam Hainan Melawati


Tengah makan baru teringat nak share gerai ini dengan kawan kawan.

Biasanya  tengah hari hujung minggu jika aku bangun lewat dan berada di Kuala Lumpur aku akan pergi ke Melawati  untuk makan  nasi ayam Hainam. Memang Best. Ada dua jenis ayam satu stim satu pangang tapi dua dua pun sedap. Ada lauk tambahan  Peria Kacang Panjang sSawi dll. Air pula yang aku suka ada lah Tea Cina Panas.  Aku rasa selain dari  Ampang yang dekat Ampang Puteri , ini the best. No 1.

Kalau ikut May Bank Melawati terus saja ke belakang jumpa bazar makan dan kedainya  yang mengadap ke jalan. Try lah .....

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts