Tuesday, September 25, 2012

Jangan ke Old Town White Coffee

Banyak juga yang komplain apabila aku siarkan berita berita santai, bukan apa aku tak nak korang sentiasa hidup dalm tension dan presure selalu. 

Politik memang tidak habis siang dan malam. Baru nak reda kita di gegarkan pula dengan berita ketua pemuda UMNO Bahagian Kepong ditikam di hadapan rumahnya. 

Tersentak kita sekejap dari kepanasan sakit hati kepada dua beradik sepupu di Perak yang menghina Islam dan orang Melayu.Kurang ajar,  si sepet ini sekarang, 

Hilang sifat hormat kepada bangsa Melayu sedangkan mereka lupa sampai bila Melayu Jumud akan terus menyokong mereka. Satu demi satu perbuatan mereka ini menghina Islam dan Melayu namun hanya Melayu Jumud tetap tunduk akur kepada mereka. 

 "Mud tunduk mud aku nak kencing atas kepala kamu." Rasanya Jumud ini akan tunduk juga Tak apalah nak buat macam mana, aku bukan berniat mahu menghasut , jom lah kita ajar kedua dua pemimpin DAPig Perak yang punya tali persaudaraan ini. KITA JANGAN MAKAN KAT OLD TOWN WHITE COFFE kerana  ianya milik orang yang benci Islam.

Kalau bukan kita yang mengajar mereka siapa lagi,  mereka kaut duit kita tapi mereka hina  bangsa dan agama kita. Haram makan makanan di sana.

Tenguk orang DAP pun bantai dia kaw kaw :: baca di sini

8 comments:

  1. kalau dia dah benci islam tidak mustahil dia boleh beri kita makan dan minum dari barang2 yg kotor dan najis. demi menjaga kesucian rohani dan jasmani aku tidak ingin makan dan minum diOLD TWON WHITE COFFE.

    ReplyDelete
  2. Tak tahulah , tapi pastinya eloklah kita tak payah pergi kedai ini kerana banyak kedai lain lagi kkta boleh makan tanda bantahan kita kepada mamat yang hina Islam ini.

    ReplyDelete
  3. yup..sokong 100%...aku mmg dari mula smpai la ni pon skali pon xpenah jejak makan kat citu.... masok tompang toilet ade lah... itu pon aku anggap mcm aku kencing atas kepala dua sepupu ni... aku cume kdg2 tu nyampah tol tgk melayu2 alpa ni dok bangga konon ade class la lepak kat kopitiam cina ni... dorang tak tau... owner dia cina yg langsung xde respek pada bangsa kita... bukan takat tu je... aku penah dgr franchise kopitiam ni xdiberi langsung pd melayu... sume mata sepet je yg bole.... so bukak la mata hati, mata kepala xpa biar buta tapi jgn lah smpai mata hati kita buta dan hati menjadi hitam.... InsyAllah....

    ReplyDelete
  4. Memang tak pernah makan kat kopitiam ni pun, sebab saya ragu status halal dia..........kalau tak silap, takda tanda halalpun.

    ReplyDelete
  5. Sekadar info. Jangan juga beli roti maximo juga. Ceritanya dulu taukeh cina yang buat kilang roti maximo tu dulu ada hantar tepung untuk roti Gardenia yang dimiliki oleh kaum bumiputra. Apabila gardenia dapat tahu tepung tu ada bercampur dengan lemak babi, maka gardenia telah memberhentikan pembelian dengan apek ni. Bila apek ni marah, dia pun buat kilang maximo. Jadi harus ingat dan sebarkan pada semua jangan kita beli roti maximo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAANYAK LA KAU SAM.....BUKAN NAK MENYOKONG MANA-MANA PIHAK TAPI SEBAGAI "NETIZEN" YANG BERTANGGUNG JAWAB, SILA BERIKAN KOMEN BERSERTA BUKTI DAN FAKTA, JGN MAIN QUOTE DARI SUMBER YANG LANGSUNG TAK BERFAKTA! JANGAN BUAT MCM NI SELALU, MENAMPAKKAN KEMALASAN SERTA KEBODOHAN ORANG KITA DALAM MENYELIDIKI SESUATU CERITA BERDASARKAN FAKTA YANG BERASAS DAN BENAR!! INI STYLE ORANG BODOH SOMBONG PERCAYA BULAT-BULAT APA YANG ORANG LAIN SAMPAIKAN!!

      Delete
  6. salam..saya ingat roti massimo bukan maximo..

    ReplyDelete
  7. Pelik dgn sesetengah orang kita yang menunjukkan kebodohan dalam memberikan komen berbentuk dakwaan...admin, harap dapat bantu "educate" pembaca blog ini supaya memberikan komen berdasarkan fakta, bukan cerita dongeng....

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts