Saturday, September 22, 2012

Rahsia Besar PAS dan DAPig yang boleh jadi Intim !!

DAPig tahu mereka tidak boleh mempengaruhi orang Melayu sekiranya  tanpa bantuan orang Melayu itu sendiri kerana pada zaman Dato' Asri dan pemimpin PAS yang lain,  DAPig adalah merupakan musuh Islam dan musuh PAS sebuah  parti yang mahu membawa  syiar Islam ketika itu.

Berbeza dengan kepimpinan Nik Aziz yang begitu berminat sekali untuk menyingkir UMNO untuk mengambil alih tempat UMNO seperti yang mereka laungan slogan PAS ganti UMNO.  Bolehkah PAS ganti UMNO ???? kenapa perlu PAS ganti sebuah parti yang membangun dan memimpin mengikut landasan Islam ?? 

PAS dahulu tidak  boleh menerima  DAPig tetapi PAS hari ini menjadi sekutu malahan menjilat DAPig dan bersekongkol dengan DAPig hanya kerana mahukan  kuasa dan mahu singkirkan UMNO. PAS bersekongkol dengan parti yang menolak Islam untuk menyingkir parti Melayu yang memerintah dengan berlandaskan Islam???. Ini semua adalah kerana gila kuasa dan cemburu.

Kenapa DAPig boleh bersekongkol dengan PAS. Merka boleh bersekongkol  kerana PAS bukan parti yang berlandaskan Islam lagi kerana DAPig bukan parti yang menyokong Islam juga. Kalau PAS parti berlandaskan Islam , mati hidup balik DAPig tidak akan bersekonghkol  dengan mereka.

Dulu orang Cina tak mahu mendekati PAS kerana hukum Hudud , sekarang mereka tidak takut kerana mereka tahu Hudud PAS hanyalah drama minggu ini, PAS mungkin sudah "declare" Hudud hanyalah untuk menyingkir UMNOI dan bukan menfesto dan mereka sanggup membuang menefesto hudud ganti negara berkebajikan , Negara Kebajikan Masyarakat kot...Itulah DAP boleh terima PAS sekarang.

PAS juga boleh menggunakan  agama untuk politik dan boleh "adjust" sana sini  hukum hakam untuk sesuaikan dan halalkan demi DAPig diterima oleh penganut PAS.  Hari ini ramai ahli PAS yang boleh terima DAPig sebagai  saudara seagama dan menganggap UMNO sebagai musuh mereka.

Hebat bagaimana  DAPig dapat mempengaruhi Jumud jumud PAS melalui politik dan ulamak ulamak politik PAS. Sehingga mereka boleh mempergunakan ayat ayata Quran , masuk masjid dan tempat kita beribadah sewenang wenangnya bagi menipu jumud jumud PAS. Kalau PAS berani "Declare:" lah akan laklsanakan Hudud jika PR menang  PRU13 atau "declare"lah bahawa mereka akan ikut landasan Islam jika  menang PRU13. 

Selangor pun sudah cukup jadi saksi bagaimana PAS jadi lembu pada DAPig dan sanggup singklirkan pemimpin mereka yang  mahukan  landasan Islam diikuti. Sebenarnya UMNO lebih Islam dari PAS itu sebab DAPig menentang UMNO. Jelas sekarang  PR parti yang menentang Islam. Selangor sudah cukup membuktikan betapa PAS bukan parti Islam.  

TAK DER MANANYA  DAPig NI  BOLEH TERIMA ISLAM DAN TERIMA PAS JIKA PAS LAKSANAKAN HUDUD. INI BERMAKNA MEREKA TIDAK  AKAN MELAKSANAKAN ISLAM DAN PAS KINI TIDAK UBAH SEPERTI PKR DAN DAPig.
oleh : TepakBerrsulam (ini adalah pandnagan saya sahaja)

1 comment:

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts