Sunday, September 16, 2012

SANTAI AHAD : Gambar Neelofa Terselak Pangkal Peha Tersebar!!

Sebenar gambar yang didearkan adalah gambar palsu.
Neelofa memang terkenal dengan keseksian penampilan beliau.Tapi taklah sampai terselak pangkal peha ketahap yg terlampau..
Sebagai artis popular yg seksi beliau telah menjadi mangsa photoshop peminat fanatik yang terlampau taksub dengannya.
Lihatlah bagaimana kecanggihan teknologi zaman sekarang telah disalahgunakan..apabila gambar bahagian ‘kepala’ Neelofa telah dipotong dan di tampal pula ke atas gambar seorang model korea yg beraksi seksi terlampau hingga terselak pangkal peha.Nak kasi nampak real lagi, dia sunting pula dan muat naik gunakan Instagram punya efek. Heh…kantoi jugak la..


Tak baiklah buat kerja giler mcam nih..menjatuhkan maruah orang aje..semoga Neelofa bersabar dgn karenah peminat2 fanatik beliau nih

2 comments:

  1. MELAYU : 'why are you so stupid??'

    Adakah kita merasa membuat kebajikan dengan mengubah wajah saudara seislam kita dengan menggunakan 'photoshop' atau seumpamanya kemudian mengaibkan gambarnya, meletakkan pada foto anjing atau pengemis atau 1001 satu cara untuk memalukannya di khalayak? Kita berasa sedih melihat blogger yang masih berfikiran seperti budak-budak walaupun kebanyakan mereka
    bapak budak. Perkataan bangsat, sundal, jalang, bacul, bahalol dan seumpamanya adalah rencah ramuan blog politik Melayu. Hinanya orang Melayu bila menampilkan diri di Internet dengan budi bahasa yang amat rendah. Sungguh! Mereka berjuang untuk PERUT MASING-MASING bukan atas nama bangsa APATAH lagi agama.

    Jika fenomena ini berterusan...bangsa yang paling kita sayangi ini akan musnah. Ketika anak isteri kita disula perlahan-lahan...ada orang di belakang tabir yang tersenyum-senyum melihat kita menangis hampir separuh gila menangisi kehancuran bangsa.

    Satu pertanyaan kepada anda semua...adakah kita sudah membuat kebajikan dengan melakukan semua pengkhianatan ini?

    Cubalah jangan jadi hamba 'child's politic'. Guna AKAL dan IMAN.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts