Wednesday, September 19, 2012

Khalid tempeleng kenyataan Anwar Ibrahim mahu PRU berasingan.

Anwar Ibrahim berkata : Selangor tak sertai PRU 13  "Hasil perbincangan  dengan Majlis  Presiden  Pakatan Rakyat  dan Menteri Besar , Tan Sri Khalid Ibrahim, Selangor memutuskan untuk tidak akan bersama kerajaan pusat dalam PRU13 : laporan Suara Keadilan 16 Sept Ms 10.

Setuju PRU13 Serentak. "Kita tahu kerajaan pusat banyak kali ubah tarikh PRU, Kalau (pilihanraya ) dibuat Mac tahun depan, ( Selangor) tak boleh lah buat berasingan. -  Sinarharian 19 September muka surat depan. 

Pernah ke  BN mengumumkan tarikh PRU sebelum ini apabila si Gagap kata  Kerajaan Pusat banyak kali  ubah tarikh PRU. Bila kerajaan umum dan ubah ????? 

Sebenarnya  Ketua Umum PKR ini tak matang tapi  mahu tunjuk bijak. bila sudah umum malu  mahu tarik balik dan Khalid  tukang cuci berak. Kalau Selangor buat Pilihanraya berasingan  dan membenarkan kerajaan Pusat membubarkan Parlimen dan sebaik saja keputusan berpihak kepada BN , tamatlah nyawa kerajaan Selangor.

Jika mereka menyertai PRU bersama kerajaan pusat peluang untuk mereka masih terbuka kerana rakyat masih boleh memilih kerajaan. Cakap dengan Nuar simpan saja lah kobodohan nya itu untuk penyokong PKR. Oleh : TepakBersulam

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts