Tuesday, September 25, 2012

Siapa pemilik Jet peribadi ini ??? Trailler Bas sapa bagi pinjam ,Rakyat mahu tahu juga

Milik siapa dan siapakah  manusia yang baik hati ini memberi bantuan percuma tanpa mengharapkan sebarang balasan meminjamkan  Anwar Ibrahim Jet peribadi ini bagi tujuan  berkempen. Kalau setakat Anwar saja yang berkata  bahawa jet ini dipinjamkan oleh kawannya. Ramai yang sangsi.
 
Macam pernah TB  tenguk jet ini dan macam kenal jet ini yang sebelum ini ada juga VVIP yang menaiki jet ini.
 
Jika benar pemilik ini ikhlas memberikan Anwar pinjam untuk tujuan  berkempen  tentu beliau adalah seorang jutawan. Rakyat semakin  mahu mengetahui siapakah pemilik  jet ini yang begitu baik hati.
 
Apa pula kata Nik Aziz dengan cara kempen Anwar secara  mewah mewahan ini atau seperti biasan Nik Aziz akan menghalalkan. Rakyat juga mahu tahu apakah pendapat Nik Aziz dan apa pula pendapat Lim Kit Siang dan juga  Karpal Singh serta Haji Hadi dan Lim Guan Eng.
 
Kalau dulu penyokong PR berbangga kononnya  Lim Guan Eng , naik kelas ekonomi  , Hari ini boleh lah mereka juga berbangga dengan selambak pemimpin mereka naik jet peribadi.

Mungkin tak mahal kot sewa jet ini kot , RM 100 jam kerana ada juga  VVIP yang mampu menyewa kesebuah pulau  untuk membawa keluarga. untuk ke sebuah negara timur tengah dll. Tapi itu cerita lain. Biarkan dulu,
 
Yang penting adalah apakah cara  Anwar bermewah mewahan ini sesuai untuk status  Anwar yang  bergelar  sebagai Ketua Pembangkang dan semakin nampak akan kerusi Presiden bagi sebuah Republik.
 
Bas , Trailler kawan mana pula pinjamkan......
 
Semua ini Anwar kena jawab, macam debat juga lah....... mana boleh jawab kawan bagi pinjam , mesti ada bukti yang macam Anwar minta dari Saiful.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts