Monday, September 10, 2012

Terima Kasih kepada bloggers dan facebookers Pro Kerajaan kerana selamatkan Nasharuddin Isa.?

Majlis Syura PAS Pusat memutuskan mengekalkan keahliah PAS terhadap Bekas Timbalan Presiden Nasharuddin Mat Isa. Beliau juga kekal sebagai ahli majlis syura PAS Pusat. Terima Kasih kepada Bloggers dan juga Facebookers pro kerajaan  yang telah menekan kepimpinan PAS sehingga mereka tidak berani mengambil tindakan kepada Nasharudin. PAS tertekan apabila bloggers Pro Kerajaan menekan mereka. Mungkin mereka ada bincang  bagaimana mahu tutup mulup Face Bookers dan juga bloggers UMNO. Jika Nasharuddin dipecat, habis lah PAS. akan jatuh lah lagi  kredibiliti PAS di balun oleh bloggers dan Face bookers Pro Kerajaan.

Presiden PAS , Datuk Seri Hadi Awang yang ditemui selepas mesyuarat lebih dua jam itu selesai berkata, perbincangan berkisar penetuan calon sesuai  untuk bertanding  pada pilihan raya umum akan datang. tambahnya lagi. "Tak ada kami tak bincang apa apa pasal Nasharuddin."

Mereka mungjkin sudah jeran apabila pendedahan  oleh bloggers pro kerajaan apabila mereka pecat Hasan Ali yang mengakibatkan ramai yang meninggalkan PAS dan tidak percaya kepada parti itu lagi. TB sudah menjangkakan ini berlaku. Bagi TB Pas tidak mungkin akan memecat  Nasharuddin kerana Nasharuddin tidak melakukan apa apa kesalahan sebagai rakyat Malaysia.

oleh :TB

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts