Wednesday, September 19, 2012

AKU TAK TIPU KORANG JANGAN KETAWA HUSAM NAK BUAT BULLET - SEJAM DARI KB KE KL !! NAPA TAK CAYA KA???

Hebat Husam Musa , TB tabik lah patut lama dah  Husam ini  perlu ada dalam kerajaan BN dan jika Husam dalam  kerajaan tentu Malaysia sekarang sudah boleh bina  stesyen angkasa lepas dan juga  telah ada kilang  kereta lumba F1 yang terlaju di Tumpat sebelah tokong Buddha.

Gila ke??? projek kambing pun gagal, beberap projek lain pun  setakat pelancaran saja dan kini High Way pun tak nampak nak bina kat mana dan nak buat Bullet pulak. Kelakar betul Husam ini.

Hebat lah , orang Kota Baru tak payah bawa kereta atau naik kapal terbang sebab ia nya sama laju dengan kapal terbang. Naik  Bullet Husam lagi cepat sebab dia sampai terus ke KL Sentral. Tak laku lah MAS dan Air Asia.

Menurut Husam , wang royalti dari hasil gas di blok PM301 zon Bunga Kamelia  yang terletak  berhampiran  perairan negeri  isu saja dijangkan  berjumlah  RM500 juta setahun, Kalau kos  Bullet laju ini  4  ke 5 billon  , itu masih dalam kemampuan kerajaan Kelantan kata Husam.

Kata Husam Keretapi sekarang slow sangat , landasan di buat oleh penjajah dahulu katanya.  Mungkin Husam lupa bahawa  keretapi ini lah yang ADUN Selinsing suka .

Ingat ya kalau nak naik Bullet Husam , tak boleh bawa budu nanti meletup. Tak boleh pakai kain pelekat agau kain batik nanti tersingkap. Bayangkan lah Nik Aziz baru saja minum pagi di KB tiba tiba makan tengah hari di Bangsar minum petang di Tumpat makan malam di Gombak.

Sekali lagi umum tarikh nak buat PRU : satu lagi projek hebat Husam akan  terdedah.......oleh : TepakBersulam

3 comments:

  1. Hem....bullet train dari Kg.Kota ko P.Chondong la.Kg.asa mok dio ko kg.asa ayoh dio.Betul la...pasti Husam boleh buat.Berat puok2 ni...aku sokong Husam jdi MB Kelate.

    ReplyDelete
  2. buat le apa pun..kalau nama husam..CONFIRM TAKKAN JADI PUNYER...PERCAYELAHHH

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts