Sunday, September 16, 2012

Beromen Cara "BERSIH" Di Dataran Merdeka - Mak ayah biarkan...


Setiap tahun tanpa GAGAL, rakyat Malaysia yang cintakan negara akan berkumpul di Dataran Merdeka untuk menyambut hari bersejarah negara seperti negara-negara merdeka yang lain. Selama 54 tahun, rakyat Malaysia dengan rasa bangga akan ke sana, ada yang bawa keluarga, yang bersama rakan taulan.


Kini sejarah hitam negara bermula, disambutan Merdeka yang ke 55, tercemar dengan golongan yang diupah untuk hancurkan malam sejarah ini. Golongan yang gelarkan diri mereka "Bersih" cuba menimbulkan suasana tegang, suasana haru biru, jeritan REFORMASI menggantikan jeritan MERDEKA dan yang paling malang hilang sudah adat timur yang kita banggakan selama ini.

Dataran Merdeka dibanjiri oleh golongan pelampau dari segenap peringkat umur dan pelbagai latarbelakang pendidikan. Mereka, golongan pelampau ini dengan tanpa rasa malu telah menunjukkan aksi-aksi yang menjolok mata. Seolah malam itu Malam Tanpa Dosa Golongan Syiah, malam yang benih air mani halal untuk di letakkan dalam rahim mana-mana perempuan, malam 10 Muharam. Penganut sesat Syiah akan berpesta dalam gelap di padang yang dikhaskan dan mereka halalkan "swingger party"-tukar bini suka sama suka.

Pendokong kempen huru hara ini merasa bangga, yang penting ramai yang bersama mereka, moral anak muda yang bebas bergaul dan jeritan menghasut bagi mereka itu tidak penting. Kita boleh lihat pelbagai aksi yang menjolok mata seawal Maghrib lagi.



Yang paling teruk bila mak bapak bawa anak kecil kononnya nak ajar anak mereka menentang kerajaan BN dari umur seawal tadika dihidangkan dengan aksi berahi golongan mereka sendiri.

Apakah hasil kelakuan buruk umpama monyet di Zoo mampu membentuk generasi pelapis negara yang terbaik ?

Apakah pihak penganjur hanya mahu mengejar jumlah kehadiran sahaja ? Tunggu pendedahan MI dalam siri akan datang...banyak lagi aksi yang lebih teruk dari yang dipaparkan di atas.


Hasil didikan Anwar ?


ehhh ketaaat tu 


rempit upahan..


gadis huru hara bakal jadi jamuan..

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts