Sunday, September 9, 2012

PENDEDAHAN ::: SIAPAKAH PEMIMPIN UMNO YANG BERNIAT JAHAT KINI TERUNGKAI OLEH N9KINI.NET

Apa yang TB mahu sampaikan dalam dua tulisan TB sebelum ini , Siapakah Bekas Pemimpin UMNO yang berniat jahat akhirnya terjawab apabila  Portal N9kini.net telah menghuraikannya dengan lebih jelas siapa yang di maksudkan dalam artikel yang bertajuk Umno Akan Singkir Anggota Yang Sabotaj Parti – Muhyiddin sila klik dan baca si sini.
 
Dengan tersiarnya pendedahan ini harap ada dikalangan ahli UMNO yang membuat laporan kepada lembaga disiplin UMNO Malaysia unytuk dibuat siasatan dan sekiranya ianya mempunyai ciri ciri sabotaj sebaiknya lembaga disiplin UMNO Malaysia perlu mengambil tindakan yang sewajarnya untuk memecat bekas pemimpin UMNO ini kerana ianya akan menjadi kudis kepada parti sekiranya masih menyimpan ahli UMNO yang secara terang terangan berniat jahat mahu sabotaj pemimpin dan parti,

4 comments:

  1. Yg merosak nama baik UMNO ni orang orang yg macam ni lah.. Yg kunun berjuang... Walhal niat sebenar nak merompak... Merogol..

    ReplyDelete
  2. korang tgk aja istana dia kek topi jalan tuh, melaut mano dio amik duit. kalau yo pun x yah lah nak nunjuk nunjuk.

    ReplyDelete
  3. tuh nak buek cam mano . ahli UMNO n9 mano ado tolo , burak yo godang , gi lah buek laporan . bukti dah ondo. bangang diorang ni nak membodek yo.

    ReplyDelete
  4. bro Tb , org ni mmg hampeh patut kita umban yo dlm sungai.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts