Wednesday, December 12, 2012

Thailand layan pemain kita macam Team Estet ?

Bilik persalinan 'terbuka' di padang latihan pasukan Malaysia di Bangkok petang tadi . Mereka langsung tidak menghormati pasukan kita selaku  penyandang juara.

Thailand bukan lah pasukan yang hebat dan tidak ada sebab pasukan kita  tunduk dengan mereka dfan kita tidak kalah lagi dengan Thailand. Tidak mustahil jika kita dapat kalahkan Thailand  2- 1 atau pun 1-0 di Bangkok nanti.

Walaupun layanan kelas bawahan di beri kepada pasukan negara kita. Moga ini di jadikan pembakar semangat membalas layanan mereka dengan menewaskan THAILAND Khamis ini ... InsyaAllah..
 

4 comments:

  1. aku menangis tengok org luar layan kita cam ni kat tempat dorang sedangkn kita siap bg lesen niaga tomyam,bg indon,pakistan,myanmar,nepal n bangla sesuka hati berniaga kat kl.padan muka kita...

    ReplyDelete
  2. sedih kita kalah malam tadi 2-0, tp kita dah cuba yang terbaik. TQ to KRajaGopal...kalo tak sbb dia kita tak pernah menang, dan kalo tak sbb dia aku pun tak layan tgk bola malaysia. adat permainan ada masa menang dan masa kalah. kalo menang kita sorak kalo kalah jgn maki hamun. terima kekalahan dan teruskan usaha utk perbaiki. K Raja Gopal dah buat yang terbaik selama ini dgn menjulang Harimau Malaya ke mata rakyat malaysia sendiri yang asyik dgn menyokong pasukan bola luarnegara utk kembali menyokong dan bangga dgn team HARIMAU MALAYA...

    tahniah buat semua TEAM HARIMAU MALAYA

    ReplyDelete

Blog Archive

There was an error in this gadget

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts