Thursday, December 6, 2012

Ini Demo Hindraf Ke atau Peneroka Ladang Gatco ??

Apa yang boleh kita lihat di sini jelas bukannya peneroka Ladang Gatco yang sebenarnya yang membuat demonstrasi semalam di Wisma Negeri , Seremban  tetapi adalah  pemimpin  pembangkang dan juga anak anak yang diupah serta Hindraf yang diupah oleh Hindraf yang jadi pemimpin dalam parti pembangkang. 

Sebenarnya isu Ladang Gatco ini telah pun diselesaikan oleh kerajaan negeri dan   peneroka di Ladang Gatco ini telah  mencapai kata sepakat dan bersetuju dengan penyelesaian oleh kerajaan . lihat sini setelah mereka terbuntu untuk menyelesaikan isu ini lebih dari 40 tahun. Pembangkang cemburu dengan kejayaan kerajaan negeri  yang telah merumuskan satu formula yang memberikan keuntungan kepada peneroka Ladang Gatco ini. Mereka cemburu kerana mereka tidak akan mungkin dapat lakukan walau seratus tahun lagi.

Sebenarnya pembangkang tidak pernah menyumbangkan apa apa untuk membantu rakyat di Negeri Sembilan melainkan cuba membuat kacau, Ini juga berlaku di Sendayan apabila kerajaan menyelesaikan kemelut tanah Sendayang klik ini dihasut oleh pembangkang yang  mana  akhirnya mereka yang terpengaruh dengan tipu muslihat pembangkang mengalami kerugian dan mereka yang menerima tawaran kerajaan mendapat keuntungan. 

Pembangkang mahu menujukkan kepada rakyat Negeri Sembilan bahawa Hindraf (Perkauman) boleh menyelesaikan masalah mereka . Mereka cuba membakar semangat perkauman dan membuktikan kepada kita suara bangsa asing kini adalah berbisa dan mempunyai kuasa tidak terbatas di negara ini.

Seharusnya , mereka bersyukur dan berterima kasih kepada  kerajaan yang telah menyelesaikan kemelut ini yang berlarutan kian lama dan ada peneroka yang telah meninggal dunia. Bersyukurlah apabila menteri besar telah membantu menyelesaikan masalah mereka bagi pihak kerajaan Negeri Sembilan.
Penyokong Hindraf yang membuat demo bagi segelintir peneroka ladang Gatco




kesian anak-anak kecil yang tidak mengerti apa yang berlaku

Seolah olah Hindarf berkuasa di Negeri Sembilan



Fokus di belakang. jari di bibir Nazri Yunus

Orang tua kata, tulis di tapak tangan akan menambahkan hutang


Petualang yang suka melihat huru hara berlaku.

Achi sudah dirasuk


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts