Tuesday, December 4, 2012

Isteri Ketua Cawangan Pas Di Tangkap Bersama Suami Orang

Hudud Hudud Hudud , Negara Islam Negara Islam Negara Islam dan akhirnya tersungkur dengan slogan yang terbaru Negara Berkebajikan. Semuanya ini kerana UNDI, semuanya kerana laporan terkini yang mereka sendiri perolehi bahawa Pas bakal kalah teruk di semua negeri dan berkemungkinan besar bakal terlepas Kelantan.

Cerita di atas sahaja menyebabkan lebih dari 3000 ahli Pas Pasir Puteh beralih arah, keluar parti beramai-ramai. 

Kisah isteri pemimpin cawangan pas bukan kisah baru, inya kisah lama yang masih belum padam baranya, belum hilang dari ingatan penduduk Selising, Pasir Putih Kelantan. Cerita tangkapan ini bukan rekaan UMNO dan jauh sekali sekadar cerita kedai kopi.

Semua orang tahu siapa lelaki yang berstatus suami orang itu, semua orang juga tahu siapa suami kepada jalang yang laparkan seks demi projek PBT Daerah Pasir Puteh. Malah saksi yang menangkap sendiri pasangan berahi ini juga dengan berani muncul di Youtube dan beraksi dengan ceramah terbuka, menceritakan bahawa beliau sendiri bersama suami kepada wanita tersebut menangkap pasangan berahi dalam sebuah bilik gerabak KTM, siap beri No Bilik, VIP 1.

Saksi juga dengan berani tampil menegaskan bahawa Nik Aziz panik ketika mereka mengheret kedua pasangan berahi ini untuk d bicarakan depan Nik Aziz.

Apakah semua cerita ini bohong ?

Saksi ceritakan dengan jelas bagaimana mereka pecah masuk bilik VIP No 1 gerabak KTM itu, bagaimana keadaan pasangan ketika itu, isteri ketua cawangan Pas berada di atas badan suami orang, bagaimana cepat-cepat isteri ketua cawangan Pas itu tutup tubuhnya dengan tuala merah dan bagaimana suami orang itu panik dan tak sempat tutup kemaluannya yang masih basah terpacak. Apakah ini juga bohong?

Saat Nik Aziz nak 'jatuhkan' hukuman juga saksi ceritakan bagaimana Nik Aziz pucat lesi, menggeleng kepala dan meraut muka seolah-olah beliau sedang berperang antara hak dan Bathil, antara kehilangan kerusi DUN Selising atau gunakan "Tok Guru" sebagai penyelamat keadaan. Akhirnya IBLIS menang, Nik Aziz menipu, mohon supaya cerita ini dikatakan dusta semata-mata.

Saksi berceramah keliling kampung, sanggup bersumpah dan pernah bersumpah menjunjung Quran bahawa ceritanya benar dan sanggup berhadapan dengan saman kiranya ianya fitnah.
Saksi amat kecewa kerana Nik Aziz kekalkan suami orang itu yang kebetulannya adalah Adun Selising, kekalkan beliau untuk sepenggal lagi menjadi wakil rakyat Pas.

Kini angin bertiup kencang, PRU13 nanti, Nik Aziz bakal kekalkan beliau lagi sekali demi tiada tokoh lain yang layak berdasarkan label "Dr" yang dibawa oleh wakil rakyat tersebut. Kononnya calon lain tidak setinggi mana kelayakan pengajian untuk ganti tempat beliau.

Esok, MI akan siarkan video saksi bersumpah insyaallah !

1 comment:

  1. mi oh mi, tangkap orang khalwat bicara depan Nik Aziz saja?mana mahkamah syariah?

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts