Thursday, December 13, 2012

Sah ke Nikah Khiariul Fahmi jika Ahli Politik Nik Aziz yang nikahkan ??

Majlis pernikahan Khairul Fahmi Che Mat(Apek) dan Leuniey akan  diadakan tidak lama lagi dan apex akan bergelar suami.
Pastinya Apek tersenyum girang apabila Pejabat Menteri Besar Kelantan mengesahkan yang Tuan Guru Nik Aziz sendiri akan menikahkan dirinya dengan Leuniey pada 28 Disember kelak. kata sebuah portal.
Alhamdulillah, insya-Allah, pasangan ini akan dinikahkan oleh Menteri Besar Kelantan. Perkara ini telah pun disahkan apabila pihak kami setelah menerima sepucuk surat rasmi dari Pejabat Menteri Besar Kelantan. Mengikut surat berkenaan, majlis pernikahan ini akan diadakan tepat jam 10 pagi.
Semoga majlis pernikahan Apek dan Leuniey kelak akan berjalan dengan lancar. Teringat kenangan Abang Nara ketika majlis pernikahan. Habis darah naik ke muka sehingga pucat lesi dibuatnya. Semoga Apek menggunakan pengalamannya beraksi di “big match” .
Ada juga teman teman yang   sangsi apakah pernikahan  Apex sah jika Nik Aziz seorang ahli politik yang setaraf dengan Lim Guan Eng dan juga Lim Kit Siang serta Karpal Siagh ini  yang pernah mendoakan agar  ada orang yang pecah perut mendokan gajah melanggar PWTC , macam orang tak betul dan terakhir sekali adiknya mendoakan  orang UMNO KO ini menjadi  jurunikah????? >

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts