Sunday, December 16, 2012

LIM KIT SIANG BAPA DAP MORDEN MAHU DAP BERKUASA ??

Syabas Lim Kit Siang kerana berjaya membuktikan  kepada orang Melayu bahawa  DAP adalah parti rasis sebenar di mana  kesemua 7 calon Melayu yang bertanding untuk merebut  Jawatankuasa Eksekutif Pusat DAP kali ini.


LIM KIT SIANG bapa 13 mei kini boleh digelar sebagai BAPA DAP MORDEN mendapat undi terbanyak : bELIAU BOLEH DIGELAR BAPA DAP MORDEN KERANA 1) Berjaya membunuh Parti Cina Lain seperti Gerakan dan DAP yang mana DAP adalah parti CINA sejati yang mempejuangkan kaum CINA, (RASiS no 1)

2) Berjaya menipu orang Melayu dan mempengaruhi parti yang konon memperjuangKan Islam (PAS) untuk menjadi kuda mereka dan pergunakan PAS untuk bermusuh dengan parti perjuangkan Islam dan bangsa Melayu UMNO 
3) Berjaya merasuah dan gulakan orang Melayu PKR untuk memberikan jawatan PM kepada Anwar Ibrahim sekiranya Pakatan Haram mereka berjaya menjadi kerajaan. AKHIRNYA KAUM CINA LEBAI PAS BERJAYA MEMERTABATKAN DAP SEBAGAI APRTI PALING KUAT DALAM PAKATAN HARAM . 
KINI MEREKA MINTA UNTUK TAMBAH KERUSI DARI PAKATAN RAKYAT DAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT PARTI KALDAI PAS AKAN JADI HAMBA ABDI DAN BARUA DAP.
DAP mahu jadi lebih kuat (mendapat jumlah sokongan yang ramai) sesama mereka, dan seandainya pembangkang menang, maka secara automatik mereka yang mempunyai kerusi yang banyak akan lebih berkuasa.

1 comment:

  1. negara kita yang kaya dengan resources tetapi serakyat kena pikul 16k hutang dalan 56 tahun yang lalu siapa kerajaan? Jika seorang ditipu 12 kali masih tak sedar apa boleh cakap?

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts