Tuesday, December 4, 2012

Pompuan bodoh ini nak cari hal lagi !!!

Di mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Samalah dengan pompuan ini yang sudah mula menunjukkan perangai dari acuan bapanya.Mula menunjukan belangnya yang kuat membelit. Sewaktu sidang akhbar bila ditanya mana bapanya ketika waktu dan tarikh dituduh meliwat Wan azizah terkedu , tapi dia jawab. "He is with us". Dalam sidang akhbar lain Nuar kata dia dalam mesyuarat ketika itu.

Samalah juga bila buat sidang akhbar mengenai jam Omega. bila wartawan mana jam mereka jadi berang dan mengatakan bahawa jam itu di rumah, Kalau nak buat sidnag akhbar menegnai jam, kenapa tak bawa jam itu.

Belum lagi isu menutut kebebasan beragama yang belum lagi memujuk hati umat Islam apabila sebagai seorang Ahli Parlimen Islam beliau membincangkan isu ini di gereja . Hari ini  dia cuba menjadi heroin lagi apabila cuba membekukan pengambilan  anggota Polis Di Raja , bukan apa untuk melemahkan pasukan ini.
KUALA LUMPUR 3 Dis. - Polis menyangkal dakwaan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar baru-baru ini, yang menyatakan jumlah anggota polis di negara ini sudah mencukupi dan melebihi piawaian ditetapkan. 
Statistik terbaru Polis Diraja Malaysia (PDRM) menunjukkan jumlah bagi setiap anggota polis dan penduduk adalah 1:500, masih jauh rendah daripada jumlah nisbah yang diperakukan oleh polis antarabangsa (Interpol) iaitu seorang anggota polis bagi setiap 250 penduduk (1:250). 
Pengarah Pengurusan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Datuk Mortadza Nazarene berkata, nisbah terbaru PDRM itu menjelaskan statistik 1:270 yang dikeluarkan Nurul Izzah baru-baru ini adalah tidak tepat dan mengelirukan, sekali gus membuktikan cadangan pakatan pembangkang untuk membekukan pengambilan anggota polis sebagai tidak relevan.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts