Friday, December 28, 2012

Inilah akibatnya kerajaan Selangor asyik berpolitik - Lori hantu jadi Raja penduduk azab !!

Dato' Haji Megat Dzulkarnian Tan Seri Omar Din Pengerusi Pemyelaras DUN Gombak setia.
Inilah akibatnya jika kerajaan Selangor asyik berpolitik sampai lupa kepada kebajikan dan tanggungjawab terhadap rakyat. Rakyat dibiarkan menderita, Saya menyokong tindakkan penduduk yang membantah terhadap laluan lori lori hantu ini pagi tadi, tegas Dato' Megat Dzulkarnian , Pengerusi penyelaras UMNO/BN DUN Gombak Setia.
 Kini penduduk Puncak Gombak  bangun memberontak kerana sudah tidak tahan dengan deraan mental dan fizikal selama lebih dari 5 tahun.,. Mereka mempertikaikan kewibawaan MPS (Majlis Perbandaran Selayang )  di mana ada tanda tanda tanya apakah ada unsur rasuah berlaku apabila lori lori hantu bermaharajalela di taman perumahan dan satu minit hampir 30 lori yang menggunkan jalan awam ini.

Jangan cerita pasal kerosakkan  harta benda dan harta awam  kenternteraman penduduk di sini juga terganggu mereka tertekan sentiasa diganggu emosi selama  lima tahun.Mereka tidak lagi ada tempat mengadu kerana MPS bukan lah lagi tempat mereka mengadu apatah lagi kerajaan Selangor kerana kerajaan pun banyak nak jawab pasal penyelewengan mereka.

PAS membisu , kerajaan PKR Selangor tidak boleg diharapkan.

Sebahagian dari penduduk yang berdemonstrasi.

Di sini anak  anak yang bersekolah di KAFA di Tadika rakyat  (termasuk anak saya) menyedut udara yang kotor dan sering sakit. Mereka merayu agar pihak yang bertanggungjawab untuk tampil membantu mereka. Mereka juga menyeru agar Perdana Menteri mencampuri urusan ini.

 Kesabaran mereka telah berada ditahap maximum dan tidak tertahan lagi. Mereka yang mempertikaikan dan rasa hairan setelah laporan dibuat masih tidak ada tindakan di ambil. Mustahil lima tahun MPS tidak dapat mengatasi masalah ini. Apakah Selangor tidak ada undang undang ????. Apakah MPS juga tidak mengimplimentasikan undang undang sehingga tidak terlihat apa yang berlaku ini ??

Apakah wang telah mengatasi undang undang.nJangan lah sampai ada kemalangan  nyawa berlaku baru mahu mengambil tindakan. , 5 tahun adalah waktu yang panjang bukannya semalam.Mana pemimpin PAS sehingga penduduk perlu merintih, Mana wakli rakyat , Hasan Ali mana  wakil Parlimen Azmin Ali ???


Inilah gambar sebahagian dari lori hantu yang mengotorkan jalan raya dan menggunakan  air longkang untuk membersihkannya. Penulis adalah ahli UMNO Puncak turut terlibat dalam isu ini kerana laluan ini adalah juga laluan yang sering penulis lalu dan anak penulis juga bersekolah di KAFA dan penulis selalu risau akan keselamatan anak penulis kerana lori hantu ini bergerak dalam kelajuan yang  tinggi.
MPS perlu ytampil dan jika tidak SPRM yang [erlu tampil untuk menjawab persoalan ini. Khalid gagap juga perlu bertanggungjawab. APAKAH APABILA MERAIH UNDI TERUS MELUPAKAN KABAJIKAN RAKYAT. Negeri ini sudah macam jadi negeri cowboy Sepatutnya MPS menjaga taman ini bukan membiarkan lori lori hantu ini merosakkan taman ini. Cukai pintu dibayar tapi apa yang kami dapat.

Inilah yang kami dapat satu lagi penyakit yang sedia ada sejak Selangor diperintah oleh PKR selain dari lori hantu. Penulis akan mendedahkan perbuatan Maksiat rumah urut dan judi internet di Prima Seri Gombak tumbuh macam cendawan busut sejak PKR jadi kerajaan. Tunggu !!!


Video demonstrasi di Puncak Gombak pagi ini.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts