Thursday, December 13, 2012

(Foto Eksklusif) Perompak Bank Ini Cantik Dan Masih Muda Tetapi Juga Teramat Bodoh

Seorang remaja perempuan asal  Nebraska, Amerika Syarikat berumur 19 tahun bernama Hannah Sabata ditangkap oleh polis kerana melakukan perampokan bank dan membawa lari wang senilai US$ 6.250 dan melakukan pencurian kereta mewah Pontiac.on

Penangkapan Hannah Sabata. Polis hanya menemukan barang bukti US$ 30
Sabata mengklaim dia melakukan pencurian dengan menggunakan sebuah pistol, sebuah sarung bantal dan sebuah buku catatan.
Memamerkan kunci mobil Pontiac hasil curiannya
Dia boleh ditangkap oleh polis dengan mudahnya kerana dia mengup load videonya mempamerkan hasil rampokan dan kunci kereta Pontiac curiannya ke Youtube.
Videonya dia lengkapi dengan subtittle. Benar-benar gadis bodoh
Dia juga menuliskan : “I just stole a car and robbed a bank. Now, I’m rich. I can pay off my college financial aid and tomorrow I’m going for a shopping spree. Bite me.. I love GREENDAY!
Memamerkan uang hasil curiannya
Ketika polisi melakukan penangkapan terhadapnya, polisi hanya berhasil menyita wang sebesar US$ 30 saja. Wang hasil rompakan tersebut telah habis dipergunakan.
Pas photo Hannah saat dimasukkan ke rumah tahanan polisi
Dan yang lebih gila lagi adalah saat ditangkap, Hannah tidak menunjukkan rasa takut dan penyesalan melainkan tersenyum. Ya, dia tersenyum karena perbuatannya ini membuatnya terkenal tetapi senyum itu tidak bisa menyelamatkannya dari jeruji besi.
Inilah Hannah saat beraksi berhasil dirakam oleh kamera CCTV
Sayang sekali. Masih muda, cantik, tetapi teramat bodoh.
(Dailymail)
cantik.html#ixzz2EtJd9Ow4

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts