Friday, December 14, 2012

Deepak cabar Papagomo dan blogger lain : Ada berani ka mari mari..!!!

Deepak cabar blogger UMNO untuk menyiarkan sepenuhnya Video dirinya  yang sedang merancang konspirasi untuk memburukkan  PM dan Isteri. Oh Mr Deepak , we are not intrested in doing that. Yang penting Deepak mengaku dan tidak menafikan bahagian yang disiarkan itu adalah benar dan bukan tipu seperti Anwar Ibrahim langsung tidak mengaku. At Least You are Gentelman.

Don't Worry That's enough. we already understand la.... Mr Deepak. You go and Fly kites... Cukupalh Mer Deepak lu sudah kaya lagi mahu kaya ka??? Ohhh ammah... Lu pandai tipu ah , Lu pandai mahu kasi orang malu ah. mahu glamour a...... sekarang sudah glamour , semua orang sudah kenal itu Har Deepak cilaka punya orang :

Petian dari Malaysia kini :
Deepak cabar siar video sepenuhnya



Ahli perniagaan Deepak Jaikishan mencabar kepada penulis blog pro-Umno agar menyiarkan secara penuh video perbualannya yang didakwa menunjukkan beliau mengakui diperguna PKR.

Deepak mengakui beliau merupakan individu dalam video tersebut yang menurutnya dirakam tanpa disedarinya pada petang 30 November lalu, semasa perhimpunan agung Umno ke-66 berlangsung.

Menurut Deepak, perbualan itu berlangsung di antara dirinya dan seorang ahli majlis tertinggi Umno serta dua lagi penulis blog pro-Umno.

Tambahnya, video itu telah disunting dan dipertontonkan dengan konteks yang salah kepada orang ramai.

Katanya lagi, beliau tiada apa-apa yang mahu disembunyikan justeru beliau mencabar agar video itu ditayangkan sepenuhnya.

"Saya tidak lari daripada apa-apa dan tiada yang perlu disembunyikan.

"Perkara yang saya katakan adalah perkara yang saya mahu nyatakan. Perkara yang mereka tulis adalah perkara yang mereka mahu dengar.

"Tolong tayangkan video itu dari awal hingga akhir," katanya sambil menambah bahawa percakapan dan transkrip percakapannya yang dimuatkan dalam blog pro-Umno itu tidak selari dengan apa yang beliau tuturkan.

"Jika anda tengok video itu, mereka tulis apa yang saya kata dengan berbeza sama sekali," tegasnya.

Video 2 :

 
Video 2.(video Konspirasi)

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts