Thursday, November 22, 2012

ZURAIDAH LEKA JAGA TEPI KAIN ORANG TEPI KAIN SENDIRI SELAPUT AIR MANI

Leka sibuk jaga tepi kain orang sehingga tidak sedar kain sendiri terlekat air mani. Itulah kalau nafsu buaya jangan sibuk nak kira nafsu nafsi orang lain.Zuraidah yang dikenali sebagai Mak Lampir oleh penyokong Pro Kerajaan kerana wajah nya  yang hodoh teapi mempunyhai mulut besar.

Sewaktu mula mula menjadi calon hanya memiliki kereta Myvi saja, kini heboh di internet dua tiga hari ini mengenai seorang pemimpin politik yang memiliki kekayaan luar biasa selepas empat tahun bergelar MP, Ahli Parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin mengaku memiliki beberapa buah kenderaan tetapi tidak rasa bersalah apa-apa.

Sebelum ini, Zuraida didakwa memiliki empat buah kenderaan atas nama beliau antaranya SUV Volvo, Toyota Hilux dua buah dan terbaru sebuah Mercedes.

Mana datang duit ini, hebat betul Zuraidah ini, Ini duit rasuah mana dan kenapa Rafizi kecut telur takut nak dedah kan kepincangan dalam parti sendiri sibuk nak jaga tepi seluar dalam orang lain.

Bukan itu saja sebagai ahli Parlimen Zuraida juga tidak menghormati undang undang dengan tidak membayar saman saman yang tertunggak, Inikah dia kalau sibuk sangat nak jaga tepi kain orang tak sedar kain sendiri dilekati air mani. Menjawab isu tidak bayar saman beliau berkata  “Tentang isu tidak membayar saman, negara kita kan ada undang-undang? Nanti bila nak hidupkan cukai jalan, saya perlu bayar semua saman sebelum dibenarkan berbuat demikian.” 

sumber : BACA SINI


No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts