Monday, November 26, 2012

Salam , ikuti laporan TB untuk Perhimpunan Agung UMNO 2013

 

Salam. Selamat datang kepada semua perwakilan UMNO dari seluruh Malaysia yang akan bersidang selama lima hari di  PWTC buat kali terakhir  sebelum menghadapi PRU13. Tentu perhimpunan kali ini amat menarik dan harapan ahli ahli UMNO agar UMNO dapat melonjakkan semangat nak pengaruh ketika berlangsungnya  persidangan ini. Marilah kita semua fokus kepada PRU13 ini dan perbanyakkan perbincangan dan mengaturkan strategi dan serangan terhadap pembangkang,

Pastinya yang paling takut pada perhimpunan UMNO kali ini adalah Nik Aziz dan konco konco PAS yang telah berdosa kepada UMNO dan mereka kini penuh debaran apakah kejutan yang akan dilakukan oleh UMNO untuk mengkebumikan parti yang bertopengkan Islam ini. TB juga tidak akan melepaskan kesempatan untuk melaporkan saat yang bermakna ini dan kalau boleh mahu turut mengafankan PAS dan terus membacakan talkin kepada parti yang memecahbelahkan umat Islam.

Hari ini TB belum berkesempatan untuk ke PWTC untuk melihat dan melaporkan keadaan di sana, Insyaalah TB akan ke sana petang ini dan berharap akan dapat melaporkan secara terperinci dalam blog ini mana mana  berita yang tidak dilaporkan oleh akhbar. jangan lupa unutk mengikuti laporan TB setiap hari.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts