Sunday, November 18, 2012

PAS DI HUJUNG GARISAN DAN AKAN MELUNGKUP SELEPAS PRU 13 : AL FATIHAH


zack1504@gmail.com
Kalau kita tenguk bagaimana parti PAS ini kian nyayuk dan kini hilang akal dan pertimbangan untuk menyaingi dan berdiri sama tinggi bersama parti parti besar yang lain. PAS sebenarnya hanyalah sebuha parti bulaci DAP dan PKR yang digunakan untuk melemahkan parti pembela Melayu UMNO dengan mempergunakan Islam.

PAS memutar belitkan Islam dengan pengaruh janggut dan serban serta jubah untuk menipu jumud jumud mereka yang taksub kepada pakaian luaran ulamak yang  bernafsu besar untuk menjadi pemimpin.

PAS hanya dipergunakan oleh DAPig dan PKR untuk menghuru harakan orang orang Melayu dan menjadi "bad boys" dalam arena politik pembangkang. Apalah hebta sangat PAS ini jika mahu diukur dalam arena politik. Berapa kerusi saja yang dimenangi oleh PAS. Berapa kerusi sangat yang mereka berani bertanding? 

Allah SWT juga tidak membenarkan  PAS menjadi sebuah parti yang kuat dan besar walaupun telah lama dalam arena politik dan doa menghancurkan UMNO adalah garis penamat bagi  PAS. PRU13 PAS akan menjadi parti bingung yang tidak tahu apa yang mahu mereka lakukan sebenar. Mereka  kompius dengan apa kah sebenar yang mereka kejar. Dunia atau akhirat.

Hidup mereka hanya bernafas atas ikhsan DAP dan PKR. Mana PAS ada kekuatan sendiri untuk berdiri memimpin. Itulah sebabnya PAS kini menjadi kuda tunggangan dan Haji Hadi sanggup menjadi Khadam dan Nik Aziz  adalah Pak Karut dalam Pakatan Rakyat.

Apa kelas Haji Hadi ? itu sebab dia sanggup mahu jadi khadam. Apa klas Nik Aziz ? semua fatwanya  dan cara dia mengeluarkan fatwa sudah kita ketahui.Berikan beberapa hari untuk dia berdiam diri kemudian dia akan menghalalkan apa saja yang haram untuk menyelamatkan pemimpin pembangkang.

Oleh kerana gagal menyaingi UMNO , gagal membuktikan bahawa mereka lebih Islam dari UMNO , tiada ada bezanya PAS dengan DAP dan PKR sekarang ini , mereka  terpaksa mendoakan dalam solat yang sepatutnya suci tetapi di nodai dengan doa menjahanamkan UMNO. (UMNO Melayu dan orang Islam). Politik ini dilihat sebagai politik terdesak.

Perkara sebegini, bukan sekali dilakukan oleh juak juak PAS ini sehingga kita juga tidak boleh mengingati kerana terlalu banyak solat hajat yang dilakukan oleh PAS untuk menghancurkan UMNO dan pemimpin UMNO sejak dari zaman Tun Mahathir lagi.. 

Mereka juga pernah meminta dan memohon Allah memberikan petunjuk kepada mereka  dan apabila Allah memberikan petujuk tentang bakal Perdana Menteri yang mereka angankan dalam film Porno dan ada saja anak muda jambu tampil membuat laporan liwat, mereka tidak pula mahu menerima petunjuk berkenaan pula.

Malah tindakan juak dan pemimpin PAS yang menadah tangan berdoa mahu menjahanamkan UMNO dan Barisan Nasional sebenarnya sudah pun membuka aib mereka sendiri.

Marilah kita mendoakan dan menyelamatkan orang Islam yang masih ada dalam PAS dengan mendoakan agar mereka diberikan hidayah.

 Al-Fatihah..."Ya,allah ya tuhanku..kau ampunilah dosa-dosaku, kedua ibu bapaku, guru-guruku...kau berikanlah taufik dan hidayahmu kepada umat PAS..walaupun mereka mendoakan 'kuburkanlah' UMNO BN..tetapi tidak sesekali kami mendoakan mereka sebegitu...sesungguhnya kami sedar UMNO itu bukan agama tetapi kita berperang dasar dan fahaman idea...tidak sesekali kami mempermain ataupun mempergunakan agama sucimu ya'allah....amin ya rabbal alamin."

2 comments:

  1. Tambah sikit lagi. Ni doa Nizar Jamaluddin, bekas MB Perak, spt berikut:

    “Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”

    Aaaaamiiinn......

    ReplyDelete
  2. Pas...telah lari dari perjuangan asal...Kerana bersahabat dgn syaitan..hala tuju pas hanya ke putrajaya...bukan lagi untuk mengimarakan umat islam do negara ini.

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts