Tuesday, November 6, 2012

RAFIZI GAGAL DAN HANYA BAGAIKAN PENIUP TROMPET SAHAJA KALI INI !!!

Isu yang cuba di mainkan oleh Rafizi Ramli untuk menjatuhkan kredibaliti  dua pemimpin UMNO kali ini mungkin akan menekan Rafizi kembali kerana apa yang cuba ditinjolken oleh Rafizi sudah sampai ke klimaknya namun ianya masih tidak menjejaskan sedikit pun kredibiliti kedua pemimpin UMNO yang cuba di perangkap oleh Rafizi. 

Nazri Aziz dan Dato' Seri Haji Mohamad Haji Hasan bukan lah dua orang tokoh yang boleh di perkotak katikkan oleh Rafizi.  Percubaan  Rafizi kini menekan Rafiz sendiri kerana apa yang mahu ditonjolkan oleh Rafiz sudha sampai ke kemuncak dengan membuat laporan kepada Polis  dan juga SPRM.

Apa yang kita dapat lihat dengan mata kasar , laporan yang di buat oleh Rafizi kepada Polis Di Raja dan jugha  SPRM tidak mempunyai asas langsung yang membolehkan kedua pemimpin ini di siasat. Sebenarnya isi kandungan laporan ini tidak lah penting bagi Rafizi kerana dia pasti bahawa SPRM dan Polis Di Raja tidak akan menyiasat kerana tiada  isi yang boleh membawa laporan ini untuk di siasat.

Sungguh memalukan apabila Dato' Seri Haji Mohamad Haji Hasan menjawab tuduhan Rafizi dan menyangkal dakwaan Rafizi yang memeranjatkan Rafizi kerana senjata nya memakan diri nya kembali. Begitu juga  Nazri memberikan jawapan yang bodoh bodoh saja untuk menjawab tuduhan bodoh bodoh Rafizi.

Sebenarnya apa yang Rafizi mahu adalah untuk mempersalahkan SPRM dan P{olis kerana tidak menyiasat pula. Inilah siwar jijik dan kotor yang dimainkan dan kali ini Rafizi tidak menyangka menghadapi jalan sukar untuk menghabiskan permainan nya.

 Kita tunggu dan lihat apakah yang akan dilakukan oleh Rafizi selepas ini kerana selepas melaporkan kepada SPRM dan pihak Polis itu adalah tugas dan hak Polis untuk menjalankan tugas mereka pula.

Seandainya pihak Polis dan SPRM mengatakan bahawa ianya tiada kes untuk di siasat :::  u better shut up Rafizi. RAFIZI HANYALAH SEPERTI TROMPET BURUK YANG MELALAK SUMBANG

+ Rafizi sudah mula mencanang konoin SPRM tidak akan menyiasat  Nazri Aziz dan PDRM tidak akan mneyiasat DSU Dato' Seri Haji Mohamad Haji Hasan. Kalau menyangka sedemikian kenapa buat lapran ??? Tak perlu lah  nak salah kan SPRM dan PDRM kerana kelemahan sendiri.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts