Friday, November 2, 2012

PAKATAN HARAM MAHU ROBOH 32 RUMAH ORANG ISLAM DAN SURAU DI WIRA DAMAI

Haji Megat Mempertahankan Kampung Wira Damai dan surau yang mahu diroboh oleh Pakatan  haram. Haram jadah betul Pakatan Haram ini.
INILAH AKIBATNYA  KERANA PERCAYA AKAN JANJI JANJI MANIS PAKATAN RAKYAT DAN BERAPA LAMA SUDAH PENEMPATAN INI TERSERGAM DI ZAMAN BN TIDAK DI USIK HARI INI KAMU SEMUA MENDAPAT HABUAN DARI APA YANG KAMU PILIH.
  
Nama saja kerajaan yang ditunjangi oleh perti PAS tetapi tiada bezanya dengan sebuah kerajaan Singapore kerana PAS hanyalah sebuah parti yang menumpang nasib DAPig . PAS adalah boneka dan langsung tiada kuasa. 

PAS hanya mampu berdiam diri apabila kerajaan Pakatan Rakyat mahu merampas tanha penduduk kampung Melayu Wira Damai dan mahu merobohkan 32 buah rumah milik  orang Melayu yang beragam Islam dan mahu merobohkan surau tempat orang orang Islam beribadah. 

Apa ini??????  Apa semua ini ????

Ini memaksa Datuk Hj Megat Zulkarnain Tan Sri Omardin, Penyelaras BN Parlimen Gombak bersama2 dgn penduduk Wira Damai Indah mempertahankan Surau Nurul Azmi dan 32 buah rumah yg akan dirobohkan oleh kerajaan PR... Marilah kita berazam untuk menghuban PAS dan Tuan mereka DAPig dan PKR dari Selangor.

1 Nov 12 jam10.45 pagi.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts