Monday, November 19, 2012

Azwan Ali Meroyan Dengan Adibah Noor di Anugerah Industri Muzik 19


Semalam, satu Malaysia menyaksikan majlis Anugerah Industri Muzik 19 (AIM19) 2012 yang berlangsung di Stadium Melawati, Shah Alam.

Dalam pada peminat-peminat dan para penonton yang suka menyaksikan majlis itu berlangsung, berlaku satu situasi ‘panas’ di laman sosial Twitter.

Di laman Twitter, seperti biasa, artis kertu dan poyo, Azwan Ali tidak puas hati kepada acara yang boleh dikatakan meriah dan berjalan dengan lancar.

Persoalannya, apa yang membuatkan kertu Azwan Ali tidak puas hati? Azwan Ali telah tweet status yang mengatakan tidak suka melihat ‘musuhnya’ berada di atas pentas.
Persoalannya sekali lagi, siapakah musuh yang dikatakan oleh Azwan Ali itu?
Azwan pernah bersama pengacara lelaki AIM19, Aznil Hj. Nawawi atau lebih dikenali dengan Pak Nil sahaja pernah ‘berperang’ dan hubungan mereka tidak berada dalam keadaan baik. 

Tetapi, kemelut yang melanda antara mereka berakhir apabila mereka berdua sepakat untuk berbaik semula. 

Berbalik kepada persoalanan tadi, siapakah musuh yang dianggap oleh Azwan kerana di dalam Twitternya juga, Azwan menerangkan Pak Nil adalah bukan musuhnya. 

Jadi, siapakah musuh Azwan yang dikatakan ‘jijik’ dan menyemak atas pentas? Artis wanita yang bergandingan dengan Pak Nil kah?

3 comments:

  1. Azwan Dengki Dia Tak Jemput Sama Untuk Naik Ke pentas Kot Untuk Majlis Penyampaian Hadiah Kepada Pemenang2..

    ReplyDelete
  2. Azwan Ali bapok tua yang gila meroyan.....tengok muka pun dan meloyakan...macam dia nih nipun masih ada saluran TV nak ambil jadi host merosakkan dan mencemarkan Malaysia saja....

    ReplyDelete
  3. Tak payah dah fikir pasal Azwan Ali ni..kuburkan saja nama dia dari persada seni tanah air..Media cetak dan elektronik tak perlu lagi nak bagi publisiti kat dia nih..Lupakan saja..Tak rugi satu senpun kalau dia ni tak ada dalam dunia hiburan..meluat dengan lagak bapok tua nih..

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts