Wednesday, November 28, 2012

Harakah akhbar yang penuh niat jahat dan fitnah tiada lain...ada fitnah terbaru

PAS kini terdesak terpaksa gunakan lidah rasmi mereka untuk menjadi sebuah lidah rasmi menghasut mengaib dan memburukkan isteri dan juga pemimpin UMNO. Harakah Daily lidah rasmi PAS tidak ada berita berita baik yang boleh membuktikan kepada rakyat bahawa PAS sebuah parti yang membawa cerita pembangunan oleh PAS atau  berita bagiaman mereka membangun bersama Islam.

Jika kita lihat hampir kesmua  tulisan adalah tulisan yang cuba mengaibkan pemimpin UMNO dengan niat jahat. Lihat apa tujuan mereka menyairkan cerita mengenai "Cerita sebenar Deepak Jaikishan kawan Rosmah. Entah sejauh mana benar cerita ini kita tidak tahu dan apakah tujuan  mereka menyirakn berita ini sememangnya kita sudah tahu tujuan mereka.

Harakah Daily dan PAS kini amat tertekan apabila  Tim Presiden UMNO mendedahkan semua kepincangan PAS unuk difahami oleh rakyat dengan bahasa yang paling mudah benar benar membuka mata rakyat untuk menyokong UMNO yang jelas lebih Islam dari PAS.Seperti kata PM PAS menyebarkan politik kebencian dan fitnah.

Harakah lah akhabra yang akan mempertahankan dan akan mengandakan usaha memfitnah dan memburukkan pemimpin dan isteri pemimpin UMNO. Lepas ni mereka akan menemui ramah penjual sayur pula untuk fitnah isteri PM.






No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts