Tuesday, November 27, 2012

Kurang Ajar Penyokong PAS Cari Pasal di PWTC

UPDATE !! POTRET SULTAN KELANTAN & TUN RAZAK D JADIKAN MODAL ANJING PAKATAN HARAM BERKOKOK DEPAN PWTC !!



TERKINI !! ANJING PAKATAN HARAM BERDEMO DEPAN PWTC !!




KETIKA semua perwakilan sedang sibuk untuk bersidang dan berjumpa teman-teman lama seperjuangan, ada juga sebilangan beruk-beruk pakatan yang turut memeriahkan PWTC dengan membuat sedikit provokasi dan kononnya nak menyerahkan memorandum berkenaan penyerahan royalti minyak Kelantan kepada kerajaan Kelantan.

Hairan dengan perangai beruk pakatan yang tidak tahu malu masuk rumah orang sedang orang lain sibuk berhimpun secara aman. Semalam himpunan hijau konon nak rempuh PWTC, hari ini himpunan royalti pulak. Nasib baik ada beberapa pemuda UMNO yang berjaya menghalau beruk pakatan ni dari mencemarkan rumah UMNO.

Ada saja tindakan-tindakan bodoh dari pihak pakatan...

Sekarang sedang berlangsungnya taklimat dari YAB Presiden UMNO. Hanya Media yang terpilih sahaja dibenarkan untuk membuat liputan. Tiada sebarang rakaman secara langsung disiarkan.

2 comments:

  1. nilah antara baso oranag kelate bodo, bengong, dajal.. baik mung gi mapuhlah drp susoh kot orang....ada orang kacar ko majlis pas dikelate pasal hudud mung tok buat sapa lonih dan 22 janji pas kelate tu ..... inilah orang beruk bengong

    ReplyDelete
  2. Bodoh org2 pakatan haram nie..anjing. DAP betul!!! Haktuiii!

    ReplyDelete

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts