Friday, November 9, 2012

ASPAN ALIAS JILAT NURUL IZZAH PULA !!!

Apa  baghal sangat Aspan Alias yang mahu menjilat Nurul Izzah dan bermati matian mahu membela anak  sulung Anwar Ibrahim itu dengan menyalahkan Utusan Malaysia kononya memutar belitkan isu sebenar.

Nik Aziz pun tak berani  mahu komen isu pokok  dan  mahu menunding jari kepada Utusan. Ini bukan isu Utusan lah Aspan. Malaysiakini pun menyiarkan benda yang sama tanpa di edit. Tak faham bahasa inggersi ke atau memang suka jadi baghal nak membetulkan perkara yang salah.

Ini buka  isu Politik lah Aspan. Ini adalah isu akhlak , akhlak yang akan dicontohi oleh anak anak kita nanti. Jangan kelirukan mereka dengan isu Murtad dan LGBT ini. Kalau mahu berpolitik berpolitik lah   tapi jangan menipu isu akhlak dan agama.  

Tak kan lah sebab Anthony Loke bayar , awak kena menipu mengeni agama pula. Pemuda Pas pun mengutuk apa yang telah di cakapkan oleh Nurul Izzah. Hari hari menipu pun orang tak percaya juga . BETUL KATA KAWAN SAYA , ASPAN SEKARANG ADALAH TROMPET BURUK YANG SUMBANG DI NEGERI SEMBILAN MILIK ANTHONY LOKE.

No comments:

Post a Comment

Blog Archive

Cili Api Bloggers

Politik N9

PRU13N9

Gerbang Tempur Puteri UMNO (Malaysia)

My Blog List 2

Popular Posts