Abdul Hadi Awang, Nik Abdul Aziz Nik Mat

 Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, beliau rela sekiranya nyawanya diambil ALLAH selepas parti yang berteraskan Islam itu, yang ditubuhkan lebih enam dekad lalu, berjaya memimpin negara ini.

"Minta-minta Tuhan menangkan Islam, lepas itu nak mati-mati lah," kata beliau ketika menyampaikan ucapan penangguhan Muktamar Tahunan Pas ke-58 di Pusat Tarbiyah Islamiah Kelantan di sini, hari ini.

Gila ini ada bermacam macam gila. JIka  PR berjaya memerintah Malaysia buan bermaknan Islam yang memerintah Malaysia kerana PAS adalah parti minoriti dalam pakatan rakyat yang tidak ada suara dan sebaliknya hanyalah sebuah parti tunggangan sahaja.

Dari dua ratus lebih kerusi yang dipertandingkan PAS hanya bertanding enam puluh lebih kerusi sahaja dan jika menang 10 peratus , PAS hanya akan memiliki hanya  dalam sekitar sepuluh kerusi sahaja. Ini satu lagi penipuan Nik Aziz kepada jumud jumud PAS.  

Pastinya Perdana Menteri yang akan mereka pilih adalah Anwar Ibrahim yang senua ketahui siapakah Anwar sebenar,

Takut hasrat Haji Hadi ini dutunaikan oleh Allah SWT sebelum Pilihanraya sahaja.

Sedih betul , apabila  dua pemimpin tertinggi PAS yang tidak mempunyhai kewarasan untuk berfikir dan membawa  parti ini kepada kehancuran.